Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ser att jag fått frågor. Skriver från mobilen nu, svarar på de sedan.

Jag tror Snurrfian siat LenaH som god, sedan lutar jag åt att Niyama är god, pga röständringen igår.

Myrten och monstermom som tvillingar är en möjlighet.

Jag kommer att följa de som jag tror är goda i röstningen, så om ni är övertygade om att matmissbrukaren är god, så ändrar jag min röst. Hinner dock inte det nu.

Ser att många har mig som ond. Säg er då, skulle en ond spela som om det inte fanns någon morgondag? ;)

Åter efter nio. Puss!
 
Min inställning är att oavsett spelare så ändrar jag inte åsikt för att någon säger åt mig att jag ska, då får de berätta varför.

Jag vet absolut ingenting om Klara, enda anledningen att jag alls tog upp henne var att jag såg att hon var på din ond-lista och på min god-lista. Hon var alltså ett exempel. Men är hon en dealbreaker för dig alltså, det är Klara som ska röstas ut? Då vill jag faktiskt att du förklarar varför.

Nej, jag har just uppdaterat min lista på de jag tror är onda och det är fyra personer med. Bara tre kan vara ulvar, varav en demon :nailbiting:

Jag har redan skrivit ett teoriinlägg om alla.
 
Ser att jag fått frågor. Skriver från mobilen nu, svarar på de sedan.

Jag tror Snurrfian siat LenaH som god, sedan lutar jag åt att Niyama är god, pga röständringen igår.

Myrten och monstermom som tvillingar är en möjlighet.

Jag kommer att följa de som jag tror är goda i röstningen, så om ni är övertygade om att matmissbrukaren är god, så ändrar jag min röst. Hinner dock inte det nu.

Ser att många har mig som ond. Säg er då, skulle en ond spela som om det inte fanns någon morgondag? ;)

Åter efter nio. Puss!

Det tror jag absolut en ulv skulle kunna göra. Det har väl hänt skummare saker än så i en lek :p
 
Dag 3
16.50 Habina röstar på matmissbrukaren
17.19 Caisa röstar på TeamLundVer
18.28 Hedinn röstar på Habina

Är det inte en till som röstat?
 
Nej, jag har just uppdaterat min lista på de jag tror är onda och det är fyra personer med. Bara tre kan vara ulvar, varav en demon :nailbiting:

Jag har redan skrivit ett teoriinlägg om alla.

Ja, och av de du har på din lista så har jag Cirkus och Habina på min. Hedinn osäker. Klara har jag som sagt på min godlista (jag har också ett teoriinlägg om alla spelare, där jag listade så). Klara är inte någon jag är det minsta säker på, men den enda misstanke jag ser dig ha mot henne är att hon trott du kan vara onda spionen - jag fattar det faktiskt, även om jag inte håller med om det (varför skulle du spelat så, jag ser inte vad onda spionen har att vinna på det), och jag tycker det är bra att tänka några varv till, så jag ser inte det som ett tecken på ondska. Och det gör mig bekymrad om det är vad du ser som ont hos henne, att hon misstänkte dig?
 
Nej, jag har just uppdaterat min lista på de jag tror är onda och det är fyra personer med. Bara tre kan vara ulvar, varav en demon :nailbiting:

Jag har redan skrivit ett teoriinlägg om alla.
Av den anledningen funderade jag kring Caisa, för vad jag förstod var du inte helt säker på henne? Och eftersom jag var med på din lista så går ju den inte ihop för mig nu.
 
Av den anledningen funderade jag kring Caisa, för vad jag förstod var du inte helt säker på henne? Och eftersom jag var med på din lista så går ju den inte ihop för mig nu.

Tror verkligen inte att hon ingår i lyan i alla fall, för det stämmer inte med röständringarna igår.
 
Visst kan Caisa vara ond, men det känns ändå rätt mycket jobb att först fråga ut mig varför jag misstänkte TLV och sedan gräva fram TLVs inlägg och skriva en motivering med länkar etc.

Men visst, ska det göras så ska det göras ordentligt. Men hon satte ganska bra ord på varför jag reagerade på TLV när jag själv bara svamlade.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 894
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp