Och Hedinn (som jag har som neutral) har redan röstat på Habina... Säger det något?
Alibi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och Hedinn (som jag har som neutral) har redan röstat på Habina... Säger det något?
Min inställning är att oavsett spelare så ändrar jag inte åsikt för att någon säger åt mig att jag ska, då får de berätta varför.
Jag vet absolut ingenting om Klara, enda anledningen att jag alls tog upp henne var att jag såg att hon var på din ond-lista och på min god-lista. Hon var alltså ett exempel. Men är hon en dealbreaker för dig alltså, det är Klara som ska röstas ut? Då vill jag faktiskt att du förklarar varför.
Ser att jag fått frågor. Skriver från mobilen nu, svarar på de sedan.
Jag tror Snurrfian siat LenaH som god, sedan lutar jag åt att Niyama är god, pga röständringen igår.
Myrten och monstermom som tvillingar är en möjlighet.
Jag kommer att följa de som jag tror är goda i röstningen, så om ni är övertygade om att matmissbrukaren är god, så ändrar jag min röst. Hinner dock inte det nu.
Ser att många har mig som ond. Säg er då, skulle en ond spela som om det inte fanns någon morgondag?
Åter efter nio. Puss!
230 inlägg kvar att läsa. Skämtar ni med mig eller???
Nej, jag har just uppdaterat min lista på de jag tror är onda och det är fyra personer med. Bara tre kan vara ulvar, varav en demon
Jag har redan skrivit ett teoriinlägg om alla.
Av den anledningen funderade jag kring Caisa, för vad jag förstod var du inte helt säker på henne? Och eftersom jag var med på din lista så går ju den inte ihop för mig nu.Nej, jag har just uppdaterat min lista på de jag tror är onda och det är fyra personer med. Bara tre kan vara ulvar, varav en demon
Jag har redan skrivit ett teoriinlägg om alla.
Dag 3
16.50 Habina röstar på matmissbrukaren
17.19 Caisa röstar på TeamLundVer
18.28 Hedinn röstar på Habina
Är det inte en till som röstat?
Dag 3
Och det där ser ju ut som en bra början med enigheten...Dag 3
Av den anledningen funderade jag kring Caisa, för vad jag förstod var du inte helt säker på henne? Och eftersom jag var med på din lista så går ju den inte ihop för mig nu.
Men du tror att det eventuellt kan finnas en möjlighet att hon är ond utanför lyan?Tror verkligen inte att hon ingår i lyan i alla fall, för det stämmer inte med röständringarna igår.
@Monstermom och @Matmissbrukaren jag hittar inte, men det är ju så många inlägg eftersom Monster är främsta orsaken till det föreslår jag att hon letar upp Cirkus röst
Nä, hittar inte att Cirkus röstat!
På vilket sätt?@CaisaLundblad du skrev förut att två spelare godförklarat Snurrfian tidigt, vem var det mer än Niyama? Jag har letat mig blå tycker jag, jag kan inte hitta det.
(Däremot blir @LindgrenV s och @Idahoe s inlägg allt blekare och tommare ju oftare jag läser dem... )