Men du tror att det eventuellt kan finnas en möjlighet att hon är ond utanför lyan?
Om du är god (vilket jag inte litar ett dugg på ) så bör Caisa vara ond spion och Habina, Klara och Cirkus ulvar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men du tror att det eventuellt kan finnas en möjlighet att hon är ond utanför lyan?
Det är ju rätt lämpligt eftersom den är värdelös.
Fast det är ju inte säkert hon kan.Det är ju rätt lämpligt eftersom den är värdelös.
På vilket sätt?
Fast det är ju inte säkert hon kan.
Hade tyvärr inte noterat att ngn av dem fått röster när jag skrev mitt inlägg. Ja, det behöver hon göra
Nej, vi får väl hoppas att hon tittar in.
och jag kommer inte att kicka henne för missad röstning om hon inte dyker upp igen (eftersom hon faktiskt har röstat en gång, precis som du skriver).Fast hon kickas väl inte när hon faktiskt har röstat?
Hade tyvärr inte noterat att ngn av dem fått röster när jag skrev mitt inlägg. Ja, det behöver hon göra
Men skicka ett PM.
Min mobil piper varje gång jag får ett nytt PM från buke. Hon kanske också har det kopplat så så hon ser det utan att komma online.
Jag återvänder till den här hela tiden... Och ja, jag vet att förr eller senare så får vi veta alla roller! Men... Det ser mysko ut...
Hur lyckas man få mobilen att pipa när man får pm på buke?!
Jag får ett mail till min mail varje gång jag får PM. Antar det är någon inställning man kan göra här. Superbra är det iaf