Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blir ju bara avbruten idag. :rage: Nu hoppas jag att familjen kan hålla sig på mattan ett tag. :banghead:

Såg att @Hedinn frågat mig om vad jag nu tror om @Niyama Ja, alltså, jag inser ju själv att det skulle vara ett fullständigt galet spel om min teori stämmer. Jag har innan idag inte haft mycket alls att gå på när det gäller Niyama, men idag verkar hon ju verkligen vända och vrida på varenda liten sten, och verkar ju onekligen vara något på spåret. Nej, jag tror inte att min teori stämmer.

Jag har inte alls hunnit med leken idag som jag skulle velat. Det har skrivits så mycket, men jag måste gå tillbaka lite och friska upp minnet.
 
Hade tyvärr inte noterat att ngn av dem fått röster när jag skrev mitt inlägg. Ja, det behöver hon göra

Men skicka ett PM.
Min mobil piper varje gång jag får ett nytt PM från buke. Hon kanske också har det kopplat så så hon ser det utan att komma online.
 
Jag återvänder till den här hela tiden... Och ja, jag vet att förr eller senare så får vi veta alla roller! Men... Det ser mysko ut... :cautious:

Jag blev ju så stressad och i och med att Koppen var god så tänkte jag att jag kanske blivit medlurad att rädda en ulv och rösta ut en god. För man kan ju inte veta helt säkert vad som egentligen skett förrän vi vet allas roller. När jag röstade trodde jag att Niyama antingen var siare eller tvilling, och på så vis visste att Snurrfian var god. Därför ändrade jag min röst. Men sen när Koppen väl åkt ut och det lugnat ned sig och mina tomtar hann ikapp med tankarna så började jag ju analysera det som skett och började bygga konspirationsteorier om att jag kanske blivit förd bakom ljuset i alla fall :p
 
Hur lyckas man få mobilen att pipa när man får pm på buke?!

Jag får ett mail till min mail varje gång jag får PM. Antar det är någon inställning man kan göra här. Superbra är det iaf :)

Där det då står X har startat en konversation med dig eller du har fått ett nytt svar i konversationen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 893
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp