Lindgren ser ju jag som rätt misstänkt, så jag vill gärna höra mer om vad som gör att du ser henne som god?
Hon misstänker Snurrfian efter, vad jag kan se, en diskussion om huruvida Snurrfian diskuterat tjuven i lyan och inte i tråden (det var i tråden) och försagt sig (786, följ pilarna bakåt), skriver "Jag får en suspekt känsla och Snurrfian känns betydligt ulvigare än Koppen och cirkus som snarare känns allmänt skumma." (röstade senare på just Snurrfian och bytte sedan till just Koppen), reagerar på Niyamas misstankar mot Caisas lyan-prat men vill inte byta röst (908), diskuterar med Snurrfian om deras tidigare röst på Habina (940 +/- lite åt båda hållen), gillar inte antalet röster på Habina (958), undrar över både Habina och Snurris (972), klagar över antalet röster (gissningsvis på Snurrfian?)(987), byter till Koppen (988), motiverar kring alla tre (996), skriver "Men vad fan. Nu vet jag inte alls om jag gjort rätt val förrän vi får reda på Snurris roll ju..
" efter vi fått veta Koppens roll...
För mig ser det ut som att hon såg chansen att hoppa på ett alibi-tåg och tog den. Det är bara en misstanke (plus att jag tycker hon är väldigt "på ytan" och accepterar andras teorier väldigt lätt utan att skapa egna...), men jag skulle som sagt uppskatta om du berättar vad du tycker gör henne god?