Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gick det inte att ersätta? Trist, hoppas inte avhoppen beror på att det hänt nåt.
Jag funderade på att försöka ersätta först men tror inte att så många skulle gilla att det kom in två nya så här långt in i leken så det kändes det inte rätt att göra det så eftersom de var på olika sidor fick de "ta ut varandra"

TLV har tidigare idag skrivit anledningen i leken
 
[...]

Ser att många har mig som ond. Säg er då, skulle en ond spela som om det inte fanns någon morgondag? ;)

Åter efter nio. Puss!

Vad skulle en god tjäna på det undrar jag?

Jo, jag har gjort det men då är det för att jag upptäckt något och vill få fram det till varje pris, t ex om jag siat en ulv.

Men då borde du ha"egen" information. Som jag kan se det är hela din röstmotivering lånade av andra spelare utom att du skulle riskera att käkas för att ulvarna litar på MM som du menar är prins John när hon säger att du är Ivanhoe. Prins John vet ju inte vem Ivanhoe är.

Även teorierna i ditt sista inlägg är lånade från andra.

Så jag ser ingen anledning till att du som god skulle spela som du gör. Och då tycker jag du verkar ond.
 
När jag ser röstningen:
16.50 Habina röstar på matmissbrukaren
17.19 Caisa röstar på TeamLundVer
18.28 Hedinn röstar på Habina

tänker jag. Ulven Habina kommer in och röstar på goda MM, goda Caisa röstar på TVL och ulven Hedinn kommer in och lägger en alibiröst på Habina. Det är "mönstret" jag ser.
 
De får berätta själva om varför, om de vill. Men vi har pratat i bakgrunden idag.

Jag har insett att min aktivitet skulle bli ännu sämre än den varit och den har varit usel vilket jag ber om ursäkt för.

Min man ska till Stockholm i två dagar vilket innebär att jag är själv med Bastian och hunden. Iom att jag är sjuk så orkar jag dessutom inte sitta vid datorn utan är hänvisad till mobilen och den suger verkligen (igår bröt jag ihop när den laggade hela tiden vilket iofs kan bero på att jag mådde skit).

Jag hade verkligen önskat att jag kunnat vara mer aktiv men nu är det som det är. Blir fokus på att bli frisk istället och hoppas att lilleman inte blir smittad.
 
Vad skulle en god tjäna på det undrar jag?

Jo, jag har gjort det men då är det för att jag upptäckt något och vill få fram det till varje pris, t ex om jag siat en ulv.

Men då borde du ha"egen" information. Som jag kan se det är hela din röstmotivering lånade av andra spelare utom att du skulle riskera att käkas för att ulvarna litar på MM som du menar är prins John när hon säger att du är Ivanhoe. Prins John vet ju inte vem Ivanhoe är.

Även teorierna i ditt sista inlägg är lånade från andra.

Så jag ser ingen anledning till att du som god skulle spela som du gör. Och då tycker jag du verkar ond.

Det är så jobbigt det där... För det ser faktiskt ut som om hon försöker få fram något - problemet är att jag inte har den blekaste aning om vad!

Det känns som att jag missat något, nästan varje gång jag läser ett inlägg av @Habina ... Men det går ju inte att låta sig övertygas av "hehe, nänä, jag är minsann inte ond :angel:!" heller. :banghead:

I sammanfattning: Habina spelar mysko.
 
Jag har insett att min aktivitet skulle bli ännu sämre än den varit och den har varit usel vilket jag ber om ursäkt för.

Min man ska till Stockholm i två dagar vilket innebär att jag är själv med Bastian och hunden. Iom att jag är sjuk så orkar jag dessutom inte sitta vid datorn utan är hänvisad till mobilen och den suger verkligen (igår bröt jag ihop när den laggade hela tiden vilket iofs kan bero på att jag mådde skit).

Jag hade verkligen önskat att jag kunnat vara mer aktiv men nu är det som det är. Blir fokus på att bli frisk istället och hoppas att lilleman inte blir smittad.

Krya på dig och skönt att det inte var nåt allvarligare som hänt!
 
Jag har insett att min aktivitet skulle bli ännu sämre än den varit och den har varit usel vilket jag ber om ursäkt för.

Min man ska till Stockholm i två dagar vilket innebär att jag är själv med Bastian och hunden. Iom att jag är sjuk så orkar jag dessutom inte sitta vid datorn utan är hänvisad till mobilen och den suger verkligen (igår bröt jag ihop när den laggade hela tiden vilket iofs kan bero på att jag mådde skit).

Jag hade verkligen önskat att jag kunnat vara mer aktiv men nu är det som det är. Blir fokus på att bli frisk istället och hoppas att lilleman inte blir smittad.
Krya på dig!
 
Jag har alltid undrat, men vid hur många inlägg låses en tråd? :angel:

Det hade inte varit ett problem om det inte var så många deltagare i den här leken. Vi är för många, helt enkelt. Det är det enda som möjligen skulle kunna ställa till det.

Och jag har kollat, jag har bara ungefär 15% av alla inlägg, så ni kan sluta snegla på mig. Så det så. :cautious:
 
Jag har insett att min aktivitet skulle bli ännu sämre än den varit och den har varit usel vilket jag ber om ursäkt för.

Min man ska till Stockholm i två dagar vilket innebär att jag är själv med Bastian och hunden. Iom att jag är sjuk så orkar jag dessutom inte sitta vid datorn utan är hänvisad till mobilen och den suger verkligen (igår bröt jag ihop när den laggade hela tiden vilket iofs kan bero på att jag mådde skit).

Jag hade verkligen önskat att jag kunnat vara mer aktiv men nu är det som det är. Blir fokus på att bli frisk istället och hoppas att lilleman inte blir smittad.
Krya på dig! :love:
 
Men är Habina mysko för att hon är demonen?
Röstar vi på henne idag och hon är demonen så är det väl kört..
 
Det är så jobbigt det där... För det ser faktiskt ut som om hon försöker få fram något - problemet är att jag inte har den blekaste aning om vad!

Det känns som att jag missat något, nästan varje gång jag läser ett inlägg av @Habina ... Men det går ju inte att låta sig övertygas av "hehe, nänä, jag är minsann inte ond :angel:!" heller. :banghead:

I sammanfattning: Habina spelar mysko.
Har du läst röstinlägget? Lånade teorier rakt av och helt oförståelig slutsats att hon kommer att bli käk för att prins John outat henne.
 
Det hade inte varit ett problem om det inte var så många deltagare i den här leken. Vi är för många, helt enkelt. Det är det enda som möjligen skulle kunna ställa till det.

Och jag har kollat, jag har bara ungefär 15% av alla inlägg, så ni kan sluta snegla på mig. Så det så. :cautious:

Jag kollade just och såg att du och jag låg i toppen. Vi som skulle ta det lugnt. Det kanske blir en Ivanhoe III?
 
Jag har insett att min aktivitet skulle bli ännu sämre än den varit och den har varit usel vilket jag ber om ursäkt för.

Min man ska till Stockholm i två dagar vilket innebär att jag är själv med Bastian och hunden. Iom att jag är sjuk så orkar jag dessutom inte sitta vid datorn utan är hänvisad till mobilen och den suger verkligen (igår bröt jag ihop när den laggade hela tiden vilket iofs kan bero på att jag mådde skit).

Jag hade verkligen önskat att jag kunnat vara mer aktiv men nu är det som det är. Blir fokus på att bli frisk istället och hoppas att lilleman inte blir smittad.

Krya på dig! Ulspel ska vara kul, inte ett gnagande samvete! :up:
 
Har du läst röstinlägget? Lånade teorier rakt av och helt oförståelig slutsats att hon kommer att bli käk för att prins John outat henne.

Japp. Jag har noll och inga invändningar mot att hon är helskum! Det finns verkligen inga godvibbar alls.

Men, jag kan inte hjälpa att jag hajar till hela tiden och undrar om det ligger något bakom! Jag har ingen som helst aning om vad, men hela tiden så naggar nånting - det är bara för konstigt!

@Habina , om det inte är någon bakomliggande anledning till hur du spelar så skumt: börja äta socker igen. :up:
 
Men är Habina mysko för att hon är demonen?
Röstar vi på henne idag och hon är demonen så är det väl kört..

Det behöver det väl inte vara. Om tjuven valt goda sidan står det 7-4, annars 6-5. Om vi lynchar demonen blir det då i värsta fall 5-5 och då är det väl kört eftersom ulvarna vinner om de käkar rätt person och tjuven är ond.
 
  • Gilla
Reactions: MM
Ska gå och se om jag ska käka något. Frågan är om Momsan spräckt 300-gränsen och Niyama 200-gränsen när jag är tillbaka.:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 893
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp