Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blir så osäker på Monster. Och ja, i det här läget känns det vettigt att fundera över roller eftersom vi måste ha ut en ond. Jag tror ju Monster är tvilling, särskilt eftersom ingen har protesterat mot den teorin. MEN hur kan hon då låta så säker? Vi har ingen brevbärare med så hon kan ju inte VETA nånting förutom om sin tvilling?
 
Jag börjar fundera på om inte Monstermom är ond och döljer det genom att ha så många teorier och inlägg att ingen kan hålla koll på det.... :cautious:
Monstermom spelar alltid såhär. Hon kastar fram allt hon tänker på och skriver det. Jag ser inget som indikerar att hon är ond.
 
Ja, ingen koll på hur många dock... Men gick tillbaka lite och såg att Habina röstat på Matmissbrukaren. Eftersom ni "alla" håller Habina som troligt ond och MM troligt god så känns ju det intressant. Jag har visserligen också hållit MM som troligt ond, men fått omvärdera det nu. Och det gör även att jag blir skeptisk mot Habina.
Och då jag snart ska iväg vill jag lägga en röst nu för säkerhets skull, men ska göra mitt bästa att hänga med lite under kvällen och vara beredd att ändra röst om det skulle bli nödvändigt.

Men baserat på ovanstående teori, att Habina är en av dem som de flesta verkar överens om kan vara ond, samt att hon röstade på MM som verkar god och försöker hitta lösningar:

Hedinn röstar på Habina
 
Jag blir så osäker på Monster. Och ja, i det här läget känns det vettigt att fundera över roller eftersom vi måste ha ut en ond. Jag tror ju Monster är tvilling, särskilt eftersom ingen har protesterat mot den teorin. MEN hur kan hon då låta så säker? Vi har ingen brevbärare med så hon kan ju inte VETA nånting förutom om sin tvilling?
Sätt att skriva? Tror jag.
 
Jag blir så osäker på Monster. Och ja, i det här läget känns det vettigt att fundera över roller eftersom vi måste ha ut en ond. Jag tror ju Monster är tvilling, särskilt eftersom ingen har protesterat mot den teorin. MEN hur kan hon då låta så säker? Vi har ingen brevbärare med så hon kan ju inte VETA nånting förutom om sin tvilling?

Men vad låter jag säker på!? Jag fattar ingenting, jag ställer ju frågor hela tiden!? :confused:
 
Viktigt information!!!

När så många personer samlas på ett och samma ställe så är det inte konstigt om det bryter ut ett och annat bråk, men även annat kan bryta ut. Det var högsommar, solen gassade från en klarblå himmel. Svetten lackade och de stackars riddarna kände sig mer eller mindre kokta bakom sina rustningar.

I salustånden såldes allehanda matvaror, både vete, korn, bröd, öl, vin och naturligvis kött i långa banor. Färskt kött, saltat kött, helstekt kött som man plockade direkt från elden. Hönsen gick lösa ute på gatorna och åt av hästarnas spillning. Hygienen var väl inte på topp precis och bakterier och virus frodades i värmen. När epidemin sedan bröt ut så var den svårstoppad!

Dess första offer var Front-de-Boeuf som måste ha ätit en dålig biff och denne följdes snart av Broder Tuck som inte varit snar att tacka nej till en rådjursstek…


TeamLundVer var Front-de-Boeuf (ulv)
Idahoe var Broder Tuck (röstfifflare)
 
Jag blir så osäker på Monster. Och ja, i det här läget känns det vettigt att fundera över roller eftersom vi måste ha ut en ond. Jag tror ju Monster är tvilling, särskilt eftersom ingen har protesterat mot den teorin. MEN hur kan hon då låta så säker? Vi har ingen brevbärare med så hon kan ju inte VETA nånting förutom om sin tvilling?

Och jag tror jag vet vem den andra tvillingen är och jag har inte sett några protester emot den teorin om Monstermom som tvilling.
 
Postar min förenklade rollista igen uppdaterad med de roller som är i livet.

Ivanhoe - magiker
Lady Rowena - spion
Athelstane - bagare
Gurth och Wamba - tvillingar
Broder Tuck - röstfifflare
Alkemisten - vapensmed som är skyddad mot ulvattacker och demon.

Robin Hood - ficktjuv som själv väljer sida

Prins John - ond spion
Ulvar varan en demon
 
Jag blir så osäker på Monster. Och ja, i det här läget känns det vettigt att fundera över roller eftersom vi måste ha ut en ond. Jag tror ju Monster är tvilling, särskilt eftersom ingen har protesterat mot den teorin. MEN hur kan hon då låta så säker? Vi har ingen brevbärare med så hon kan ju inte VETA nånting förutom om sin tvilling?

Är det för att jag inte gör en massa "Åhnej, vad ska jag ta mig till!? :arghh:", "Nu lurar ni mig säkert! :nailbiting:", "Dumma ulvar, varför ska ni vara så elaka för!? :rage:"? O_o

För om det är det så kan jag bara säga, att sånt lär du inte se mycket av från mig... Jag begriper inte varför man skriver sånt, och det ser mest falskt ut för mig. :cautious:
 
Fast det låter ju som att hon vet något om Klara och det begriper jag inte hur. Måste läsa rollistan igen tror jag.

Jag tror verkligen bara det är hennes sätt att skriva. (Som vanligt tror jag en massa saker:D!)

Jag framställer också saker väldigt såhär-är-det ibland. Dock inte när jag spelar ulvspel.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 894
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp