Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså - jag måste ju bestämma mig för något och for the record tycker jag det är orättvist att alla verkar veta att jag är god för det innebär att alla vet om en roll mer än vad jag gör. :mad:

Ponera att jag vågar tro att @Niyama , @Myrten och @Monstermom är goda. Då lämnar det tre goda till. Kan ni vara snälla och visa er för mig så jag slipper känna mig så pantad??

Och @Paddington - jag tycker nog att postgången borde kunna ta sig fram via Sherwoodskogen med beskydd av Robin och hans merry men. Faktiskt. :p

Jag är helt på din linje och räcker upp handen.
Och jag håller LindgrenV åt det goda hållet tills vidare. Det finns inget där som sticker ut för min del.

Om man vågar tro så skulle dessa kunna vara goda.

LenaH
Myrten
Monstermom
Matmissbrukaren
Niyama
LindgrenV


Så minst en till måste räcka upp handen. Kanske två.
 
Jag är helt på din linje och räcker upp handen.
Och jag håller LindgrenV åt det goda hållet tills vidare. Det finns inget där som sticker ut för min del.

Om man vågar tro så skulle dessa kunna vara goda.

LenaH
Myrten
Monstermom
Matmissbrukaren
Niyama
LindgrenV


Så minst en till måste räcka upp handen. Kanske två.

Öh... Vad hindrar ulvar från att räcka upp handen? O_o
 
Öh... Vad hindrar ulvar från att räcka upp handen? O_o

Ingenting. Men någonstans måste man börja nysta, eller hur?

Det är nästan 50/50 på onda och goda nu. Alltså 50% chans att få ut en ond idag.
Och som jag skrev tidigare idag. Jag letar även efter goda just nu. Kan jag utesluta en god från att vara ond så kommer jag ett steg längre.
 
Jag misstänker att ingen läser ens en tredjedel av vad jag skriver... :cautious:
vem skulle klara av att göra det? :p

Med tanke på hur vissa av er spottar ut inlägg och inläggstatistiken i stort, skulle jag behöva varna 3 personer pga bristande skriverier - men samtidigt är runt 30inlägg på dag 3 ganska så normalt i en vanlig lek....
 
Jag är helt på din linje och räcker upp handen.
Och jag håller LindgrenV åt det goda hållet tills vidare. Det finns inget där som sticker ut för min del.

Om man vågar tro så skulle dessa kunna vara goda.

LenaH
Myrten
Monstermom
Matmissbrukaren
Niyama
LindgrenV


Så minst en till måste räcka upp handen. Kanske två.

Tror att Caisa ska med på den listan.
 
Så, nu är jag hemma igen efter stallet, hämta tonåringen vid badhuset (tonåringar :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:) och middag. Och ett försök att läsa ikapp. Ni gör det inte lätt....

Måste ju försöka bena ut mina tankar om @Niyama Självklart tycker du att jag är skum. Jag har ju lanserat en teori som pekar på dig som ond. Men om den stämmer eller inte, det vet ju egentligen bara du. Tanken hos mig väcktes när jag läste Matmissbukarens inlägg #1142. Ja, det finns en del hål i min teori, främst kanske att varför skull någon vilja gör så? Du kan ju inte neka till att du gick all-in för att rädda Snurrfian igår. Och att de väcker funderingar är ju knappast konstigt. Jag påstår ingenstans att jag absolut tror att det är så att du är ond. Men jag ville väcka upp tanken och få andras syn på saken.
 
Problemet för mig är att om jag börjar tänka onda så hamnar jag på @TeamLundVer , @Idahoe , @cirkus och @Hedinn och då gillar jag inte att de är dem jag sett minst av idag (inte Heddan då) och då nojar jag över att jag blir misstänksam bara för att de inte kan bemöta de teorier som lyfts? :banghead:
 
Om jag ska tro på att MM är god så blir listan med onda: Habina, Klara, Cirkus, Idahoe, TVL och Hedinn. Antingen är den korrekt eller så ska en bort.
 
Problemet för mig är att om jag börjar tänka onda så hamnar jag på @TeamLundVer , @Idahoe , @cirkus och @Hedinn och då gillar jag inte att de är dem jag sett minst av idag (inte Heddan då) och då nojar jag över att jag blir misstänksam bara för att de inte kan bemöta de teorier som lyfts? :banghead:


Vad tror du om Cirkus?

Tycker mest hon glider med? Skriver något inlägg här och där. Inga direkta tankar heller utan mer en sammanfattning av vad som hänt i leken och vilken teori som är mest aktuell just nu.
 
Ang. Myrten och Monster. Om de inte är tvillingar bör väl nån av de riktiga tvillingarna haft något att invända mot den teorin?
 
Men hjälp vad ni skriver!!!

Kom just hem från stalljobb som i vanlig ordning drog över på tiden.

Hunnit läsa till typ lunchtid idag, men hur 17 ska man hinna med 200 inlägg till?! :arghh: Och det lär ju inte bli färre direkt...

Som jag hunnit än så länge, kan jag konstatera att jag känner mig fundersam till röstningen igår. Varför bytte så många till Koppen? För att rädda en annan god som väldigt få borde ha kunnat veta om att hon faktiskt var god?
Känns som att många bytte till ett lätt byte i Koppen, för de flesta ser henne som lite skum. Skulle det kunna vara en lättförsvarad röst på en god? Onda såväl som goda hade sannolikt fått jobba mer för att försvara sin röst på en god Snurris tex än på en god Koppen.
Tål att funderas mer på.

I övrigt ska jag försöka läsa ikapp så mycket jag hinner och komma med någon form av teori-försök om en timme eller så.
 
Om tjuven är ond så skulle leken kunna ta slut idag om vi råkar lyncha demonen. Bara hoppas på att tjuven valde den goda sidan!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 894
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp