Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
På citatet (det försvann visst) om okunnighet och fasad. Jag hänger inte riktigt med där!
Citatet var för att visa att jag först tyckte att hon verkade visa sig okunnig för att sedan helst plötsligt börja spruta ur sig teorier, alltså valde jag att lägga min röst på henne igår.
 
Dags att vara lite seriös i några sekunder och rösta.

Habina röstar på snurrfian

Då hon fortsätter att bete sig skumt, röstade på mig för att jag kom med massor av teorier (istället att titta på medan andra letar onda?).
 
Jag vet varken ut eller in i dag heller, ingen sticker riktigt ut som ond... Möjligtvis koppen med sin offerkofta men å ena sidan vill jag inte rösta på henne för det och å andra sidan så börjar jag få väldigt ont om tid.
Snurrfian röstar på koppen efter hennes märkliga inlägg efter DL igår och sin fullständiga frånvaro idag.
 
Men hur var det nu, visst var det narrarna som är tvillingar?
Helt plötsligt fick jag en tanke om att någon som flummar runt och skämtar lite väl mycket försöker hinta om att den är tvilling (alltså god)... :cautious:

Men alla hintar vi väl att vi är goda?

KL

Jag har röst-ågren. Snurrfian har varit skum, men det är hon ofta. Koppen har varit skum, men det behöver inte betyda något. TLV har jag också reagerat, för gårdagens kommentarer och undvikande röst samt för lamt och märkligt teoriinlägg idag som bland annat behandlade mig. Känns smygande.
 
Min kommentar var av arten "tänka högt" (och nej, jag bor inte i lyan och postade fel :p) och inser att om @Habina inte ryker ikväll så vill jag inte outa hennes roll om hon nu är vad jag tror.
 
14.01 Cirkus röstar på Snurrfian
21.10 Niyama röstar på Caisa
21.28LindgrenV röstar på Snurrfian
21:40 Hedinn röstar på Matmissbrukaren
21:40 Idahoe röstar på Habina
21:42 TLV röstar på Habina
21:42 Klara röstar på Habina

21.47 LenaH röstar på cirkus
21.48 Klara ändrar röst till koppen.
21:51 Caisa röstar på Snurrfian
21:53 Habina röstar på snurrfian
21:54 Snurrfian röstar på koppen






Snurrfian 4
Caisa 1
matmissbrukaren 1
habina 2
Koppen 2
cirkus 1
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 895
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Blöta BoT-stallpaddar?!
  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår

Omröstningar

Tillbaka
Upp