Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag velar mellan om jag ska rösta på Snurrfian eller Habina. Båda har betett sig misstänkt idag (se teorier i inlägg #774).
Men frågan är vem som är ond? Eller kanske båda? Eller ingen? Gah!:banghead:
 
@Monstermom - för mig känns John-teorin som en bra tanke men för lite hårda fakta om du förstår hur jag menar? Jag får inte heller ondvibbar av MM så jag kommer inte följa med på det tåget idag.

Förresten känns du och @Myrten väldigt överens? Det slog mig nu när jag försöker titta igenom era inlägg.
Det säger mig iofs ingenting på ondskafronten men är en notering.

You don't say? Men det är såhär:

Monster har cane corso, jag har cocker spaniel. Så jag ligger lågt och håller med till jag antingen har henne ensam i en mörk gränd med ett granatgevär eller hittar något väldigt graverande:devil:.

(Ovanstående är SKÄMT. Men annars har jag hittills inte reagerat något direkt på Monster.)
 
Matmissbrukarens sena, avvikande röst igår i kombination med kommentaren att hon hade rätt om Lobelias roll (vilket hon omöjligt kunde ha vetat om då) får avgöra för min del idag.

Hedinn röstar på Matmissbrukaren
 
Men jag tycker nog ändå att Habina känns mest skum just nu, även om hon kommit med en del vettiga inlägg på slutet nu...
Se teorier inlägg #774

Idahoe röstar på Habina
 
Skitmobil fungerar knappt
Stänger av och laggar
Lägger röst på Habina då hon inte spelar som hon brukar och tyckte det var behändigt att kunna rösta på MM trots att hon inte hade ngn teori själv

TLV röstar på Habina
 
LindgrenV:s motivering var att jag först sade mig inte hitta några teorier, men sedan gjorde det. Vilket jag kan köpa som ett konstigt beteende. Du skrev i din motivering något i stil med " för att hon sprutar ur sig teorier". Vari ligger ulvigheten då undrar jag?
Ja och med tillägg om jag ska skulle skriva mer om jag hann, jag hann inte då och det var inget du efterfrågade under dagen. Men jag skrev även tidigare igår:
@Habina visar en osäker fasad och spelar lite okunnig, är hon så utan kunskaper eller är det en fasad?
Och visst det kanske inte är så lätt att koppla ihop det men att min motivering var så konstig kan jag inte hålla med om...
 
14.01 Cirkus röstar på Snurrfian
21.10 Niyama röstar på Caisa
21.28
LindgrenV röstar på Snurrfian
21:40 Hedinn röstar på Matmissbrukaren
21:40 Idahoe röstar på Habina
21:42 TLV röstar på Habina


Snurrfian 2
Caisa 1
matmissbrukaren 1
habina 2

Cane corso? Bäst att hålla sig väl med monstermom... :nailbiting:
 
Behöver lägga min röst nu. Har gått tillbaka och läst en del av mina inlägg från tidigare idag och bestämde mig tillslut för att:

Klara röstar på Habina

Därför att jag tycker att hennes kommentar tidigare idag om att hon inte skulle orka fixa egna teorier utan bara haka på monsters teori om matmissbrukaren kändes helkonstig. Det känns som att hon inte vill ta eget ansvar för sin röst.

Fast hon har varit rysligt vettig nu ikväll. :banghead::cautious:
 
You don't say? Men det är såhär:

Monster har cane corso, jag har cocker spaniel. Så jag ligger lågt och håller med till jag antingen har henne ensam i en mörk gränd med ett granatgevär eller hittar något väldigt graverande:devil:.

(Ovanstående är SKÄMT. Men annars har jag hittills inte reagerat något direkt på Monster.)

Och jag som trodde du hade överseende med mitt pladdrande (till skillnad från de andra gnällspikarna! :cautious:) för att du var med och fostrade in mig i ulvspelen i min barndom?! :arghh:
 
14.01 Cirkus röstar på Snurrfian
21.10 Niyama röstar på Caisa
21.28
LindgrenV röstar på Snurrfian
21:40 Hedinn röstar på Matmissbrukaren
21:40 Idahoe röstar på Habina
21:42 TLV röstar på Habina
21:42 Klara röstar på Habina


Snurrfian 2
Caisa 1
matmissbrukaren 1
habina 3
 
You don't say? Men det är såhär:

Monster har cane corso, jag har cocker spaniel. Så jag ligger lågt och håller med till jag antingen har henne ensam i en mörk gränd med ett granatgevär eller hittar något väldigt graverande:devil:.

(Ovanstående är SKÄMT. Men annars har jag hittills inte reagerat något direkt på Monster.)
Jag har inget av ovanstående men jag har haft westie. Och en pansartax.
 
Ja och med tillägg om jag ska skulle skriva mer om jag hann, jag hann inte då och det var inget du efterfrågade under dagen. Men jag skrev även tidigare igår:

Och visst det kanske inte är så lätt att koppla ihop det men att min motivering var så konstig kan jag inte hålla med om...
Alltså, jag hänger ärligt talat inte alls med på det du citerat här, vad menar du? Om jag inte minns fel var det fler som reagerade på det?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 896
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp