Jag har inget av ovanstående men jag har haft westie. Och en pansartax.
Jag har haft chihuahua. Jag ligger jäkligt lågt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inget av ovanstående men jag har haft westie. Och en pansartax.
Jag gillar inte alla röster på Habina nu faktiskt
Sorry @Habina men du är lite för wild 'n crazy idag! Jag blir nervös när du inte är som du brukar
Fast hon har varit rysligt vettig nu ikväll.
Jag har haft chihuahua. Jag ligger jäkligt lågt
Men hur var det nu, visst var det narrarna som är tvillingar?
Helt plötsligt fick jag en tanke om att någon som flummar runt och skämtar lite väl mycket försöker hinta om att den är tvilling (alltså god)...
Jag vill också vara med:Jag har inget av ovanstående men jag har haft westie. Och en pansartax.
Nä, det ser lätt ut på en spelare som bokstavligen ber om dem...
Som reagerade på att jag röstade på Habina? Eller på min motivering? Jag måste ha missat det i sådana fall, hittar jag dem så ska jag svara... Jag citerade det jag skrev tidigare under gårdagen om Habina för att förklara min röst på henne i DL...Alltså, jag hänger ärligt talat inte alls med på det du citerat här, vad menar du? Om jag inte minns fel var det fler som reagerade på det?
På citatet (det försvann visst) om okunnighet och fasad. Jag hänger inte riktigt med där!Som reagerade på att jag röstade på Habina? Eller på min motivering? Jag måste ha missat det i sådana fall, hittar jag dem så ska jag svara... Jag citerade det jag skrev tidigare under gårdagen om Habina för att förklara min röst på henne i DL...
Jo iochförsig. Jag blir bara nervös när flera andra röstar på henne också. Antingen betyder det att jag är på rätt spår och hon är ond, eller så har lyan vansinnigt roligt just nu...Om Habina var tvilling så skulle väl iofs hennes tvilling försvara henne med näbbar och klor nu, iaf om tvillingen är här nu.
Jag tror inte heller det. Gillar inte alls alla röster som ramlade in. Okej, jag röstade på henne igår - men då var hon också den som i mina ögon var mest skum. Men idag har andra varit betydligt skummare än henne och det gör det hela väldigt olustigt.AAAAAAARRRRGGGHHH!
Ärligt talat, skulle Habina skriva sina superkonstiga kommentarer om att följa Momsans teori och rösta på MM om hon vore ond (Habina alltså)? Jag har svårt att tro det!