Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var ni tvungna att lägga en massa röster på Habina medans jag skrev mitt inlägg? Jag vet ju inte ens om jag tror att hon är ond. :banghead:
 
Men hur var det nu, visst var det narrarna som är tvillingar?
Helt plötsligt fick jag en tanke om att någon som flummar runt och skämtar lite väl mycket försöker hinta om att den är tvilling (alltså god)... :cautious:
 
Men hur var det nu, visst var det narrarna som är tvillingar?
Helt plötsligt fick jag en tanke om att någon som flummar runt och skämtar lite väl mycket försöker hinta om att den är tvilling (alltså god)... :cautious:

Om Habina var tvilling så skulle väl iofs hennes tvilling försvara henne med näbbar och klor nu, iaf om tvillingen är här nu.
 
Jag har inget av ovanstående men jag har haft westie. Och en pansartax.
Jag vill också vara med:

Jag har De Tre Fluffetörerna. Jag vinner!

dsc_0517_5474a831ddf2b35fdb74685b.png
 
Alltså, jag hänger ärligt talat inte alls med på det du citerat här, vad menar du? Om jag inte minns fel var det fler som reagerade på det?
Som reagerade på att jag röstade på Habina? Eller på min motivering? Jag måste ha missat det i sådana fall, hittar jag dem så ska jag svara... Jag citerade det jag skrev tidigare under gårdagen om Habina för att förklara min röst på henne i DL...
 
Jag känner mig lite taskig som gör samma val idag men @cirkus är fortfarande den som sticker ut för mig, övriga är antingen för anonyma eller dränker mig i inlägg :p så enligt tidigare teorier (gårdagens + godförklaringen av Niyama och släppandet av Koppen) så:

LenaH röstar på cirkus
 
Klara ändrar röst till koppen.

Därför att hon betedde sig skitkonstigt igår och jag tror att lite av hennes offermentalitet kan få henne att glida på en räkmacka genom leken.
 
AAAAAAARRRRGGGHHH!

Ärligt talat, skulle Habina skriva sina superkonstiga kommentarer om att följa Momsans teori och rösta på MM om hon vore ond (Habina alltså)? Jag har svårt att tro det!
 
Som reagerade på att jag röstade på Habina? Eller på min motivering? Jag måste ha missat det i sådana fall, hittar jag dem så ska jag svara... Jag citerade det jag skrev tidigare under gårdagen om Habina för att förklara min röst på henne i DL...
På citatet (det försvann visst) om okunnighet och fasad. Jag hänger inte riktigt med där!
 
Om Habina var tvilling så skulle väl iofs hennes tvilling försvara henne med näbbar och klor nu, iaf om tvillingen är här nu.
Jo iochförsig. Jag blir bara nervös när flera andra röstar på henne också. Antingen betyder det att jag är på rätt spår och hon är ond, eller så har lyan vansinnigt roligt just nu...:crazy:
 
14.01 Cirkus röstar på Snurrfian
21.10 Niyama röstar på Caisa
21.28
LindgrenV röstar på Snurrfian
21:40 Hedinn röstar på Matmissbrukaren
21:40 Idahoe röstar på Habina
21:42 TLV röstar på Habina
21:42 Klara röstar på Habina

21.47 LenaH röstar på cirkus
21.48 Klara ändrar röst till koppen.



Snurrfian 2
Caisa 1
matmissbrukaren 1
habina 2
Koppen 1
cirkus 1
 
AAAAAAARRRRGGGHHH!

Ärligt talat, skulle Habina skriva sina superkonstiga kommentarer om att följa Momsans teori och rösta på MM om hon vore ond (Habina alltså)? Jag har svårt att tro det!
Jag tror inte heller det. Gillar inte alls alla röster som ramlade in. Okej, jag röstade på henne igår - men då var hon också den som i mina ögon var mest skum. Men idag har andra varit betydligt skummare än henne och det gör det hela väldigt olustigt.
 
Ja, jag behöver också rösta.

Har inte hunnit kolla mycket närmare på all jag skulle vilja kolla på, det skrivs för mycket och jag har för lite tid!

Caisa röstar på Snurrfian

Baserat på samma teorier som igår + de jag skrev i teorier idag - att hon idag fortsatt betett sig konstigt. Jag förstår inte riktigt tankegångarna och att hon igen beskriver något jag inte riktigt känner igen gör att jag blir mer misstänksam (att det var jakt på John). Att hon skrev ett teoriinlägg där hon dessutom påpekade att "hon nog läst nåt av alla" men ändå utelämnade 2 spelare (Habina kan jag väl köpa eftersom hon teoriar om henne innan) tycker jag bara "adds up" till det skumma... även om det i sig inte behöver betyda något alls, men det blir fler och fler saker.

Sen tycker jag Myrten har en poäng med om huruvida Habina skulle skriva sina tokkonstiga haka-på-kommentarer om hon verkligen var ulv... jag vet inte, skum är hon ju.
EDIT: DATORSKRÄLLE att posta inlägg när jag inte är klar! (Saknades "Men det tycker jag nästan alltid att hon är och hon känns ändå lite mer "som sig själv" i dagens teorier" angående Habina. :p )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 896
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp