Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om jag inte har blivit helt förd bakom ljuset nu tror jag att Niyama kan ha rätt, och därför känns det inte alls bra att lägga min röst på Snurrfian när det blev som det blev. Därför röstar jag på koppen. För att Habina inte känns tillräckligt ond för att bli utröstad och plötsligt gör visst inte Snurris det heller och då finns det bara koppen kvar som alternativ :arghh:

Jag har ingen aning om ifall jag har rätt om Snurris, men jag vill inte riskera att rösta ut henne. Du framstår som lite godare nu med din röständring :D
 
Fast va? :confused: Jag röstade ju inte ens på dig!

Nej. Det vet jag. Men du tyckte det var skönt att kunna rösta på mig om du inte hittar något annat. Så, hade du inte hittat något annan så hade du ju tagit Monstermoms teori och gått efter den. Det gör dig skum. Att ha en backup plan typ.
 
14.01 Cirkus röstar på Snurrfian
21.10 Niyama röstar på Caisa
21.28LindgrenV röstar på Snurrfian
21:40 Hedinn röstar på Matmissbrukaren
21:40 Idahoe röstar på Habina
21:42 TLV röstar på Habina
21:42 Klara röstar på Habina
21.47
LenaH röstar på cirkus
21.48 Klara ändrar röst till koppen.
21:51 Caisa röstar på Snurrfian
21:53 Habina röstar på snurrfian
21:54 Snurrfian röstar på koppen
21:59 Niyama ändrar röst till Koppen
21:59 LV ändrar röst till Koppen
21:59 Monstermom röstar på Matmissbrukaren

22:00 Matmissbrukaren röstar på Habina
22:00 Myrten röstar på TLV.



Snurrfian 3
TLV 1
matmissbrukaren 2
habina 3
Koppen 4
cirkus 1

Är det här den aktuella?
 
Jag har ingen aning om ifall jag har rätt om Snurris, men jag vill inte riskera att rösta ut henne. Du framstår som lite godare nu med din röständring :D
Jadu, nu har ju DL redan varit så det är rätt skönt ändå, oavsett om jag gjorde rätt eller inte. Men jag blev väldigt illa till mods när alla röster haglade in på Snurris. Det kändes som jag var fel ute då (är det ens logiskt?? :cautious:).
 
14.01 Cirkus röstar på Snurrfian
21.10 Niyama röstar på Caisa
21.28LindgrenV röstar på Snurrfian
21:40 Hedinn röstar på Matmissbrukaren
21:40 Idahoe röstar på Habina
21:42 TLV röstar på Habina
21:42 Klara röstar på Habina
21.47
LenaH röstar på cirkus
21.48 Klara ändrar röst till koppen.
21:51 Caisa röstar på Snurrfian
21:53 Habina röstar på snurrfian
21:54 Snurrfian röstar på koppen
21:59 Niyama ändrar röst till Koppen
21:59 LV ändrar röst till Koppen
21:59 Monstermom röstar på Matmissbrukaren

22:00 Matmissbrukaren röstar på Habina
22:00 Myrten röstar på TLV.



Snurrfian 3
TLV 1
matmissbrukaren 2
habina 3
Koppen 4
cirkus 1
Du hade missat monstermoms röst men jag ändrade.
 
Nej. Det vet jag. Men du tyckte det var skönt att kunna rösta på mig om du inte hittar något annat. Så, hade du inte hittat något annan så hade du ju tagit Monstermoms teori och gått efter den. Det gör dig skum. Att ha en backup plan typ.

Fast hur gör du om du inte vet vem du skall rösta på? BOP:ar? Man måste ju få ta någon annans teori om man vill, ifall man inte har någon egen.
 
Niyama ändrar röst till Koppen

för att jag tror att Snurris är god.

Kan du nu förklara mer eller hänvisa till inlägg där du redan skrivit varför du tror som du gör? Jag är beredd att köpa eventuella rimliga förklaringar, men jag tyckte samtidigt att onda Niyama skymtade fram precis före DL. Jag har också lite paranoia dårå:rofl:.

Beträffande min egen röst så har jag reagerat sedan igår. Inte säker. Dock är jag inte heller säker på Snurris och Koppen.
 
Jadu, nu har ju DL redan varit så det är rätt skönt ändå, oavsett om jag gjorde rätt eller inte. Men jag blev väldigt illa till mods när alla röster haglade in på Snurris. Det kändes som jag var fel ute då (är det ens logiskt?? :cautious:).

Jag tror vi var fler som kände lika. :crazy:
 
Jadu, nu har ju DL redan varit så det är rätt skönt ändå, oavsett om jag gjorde rätt eller inte. Men jag blev väldigt illa till mods när alla röster haglade in på Snurris. Det kändes som jag var fel ute då (är det ens logiskt?? :cautious:).

Och själv blir jag rätt illa till mods när jag kikar på listan och inser att det haglade röster på en spelare som inte ens varit inne sen igår(?), i vad som ser ut som ett avsiktligt försök att rädda en annan spelare...?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 895
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Blöta BoT-stallpaddar?!
  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår

Omröstningar

Tillbaka
Upp