Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Uppdatering
(eftersom ni ville ha en snabb, blir den kort)


Medan det drar snålt på hemmaplan tycker Koppen det är lika bra att stanna där hon är, så även fast hon nu är fri från fångenskapen så fortsätter hon låta Prins John och hans hejdukar härja fritt i landet.
Vad är det man brukar säga – bättre fly än illa fäkta…..

Koppen var Kung Rikard (Borgmästare)
Förlåt och jag hoppas att ingen misstolkar det här men beskrivningen på Kung Rikard har gjort sig känd som en synnerligen bra och rättvis kung (trots att han var frånvarande en stor del av sin regeringstid) Vid lika antal röster väger hans ord tyngst. Kan stoppa en lynch under leken och en gång avlägga en extra röst (Borgmästare) Blev skrämmande sant! :D
 
Väldigt konstigt att inte Koppen skickat in att hon stoppar lynchen om hon blir lynchad. Om hon nu inte blivit av med förmågan då.
 
14.01 Cirkus röstar på Snurrfian
21.10 Niyama röstar på Caisa
21.28LindgrenV röstar på Snurrfian
21:40 Hedinn röstar på Matmissbrukaren

21:40 Idahoe röstar på Habina
21:42 TLV röstar på Habina
21:42 Klara röstar på Habina
21.47 LenaH röstar på cirkus
21.48 Klara ändrar röst till koppen.
21:51 Caisa röstar på Snurrfian
21:53 Habina röstar på snurrfian
21:54 Snurrfian röstar på koppen
21:59 Niyama ändrar röst till Koppen
21:59 LV ändrar röst till Koppen
21:59 Monstermom röstar på Matmissbrukaren

22:00 Matmissbrukaren röstar på Habina
22:00 Myrten röstar på TLV.

Klara, snurrfian, niyama och LindgrenV såg till så koppen åkte ut. Caisalundblad var nästan med på ett hörn också, det var i alla fall hennes intentioner. Jag skall sova på saken, men framförallt niyama och LindgrenV gör mig misstänksam nu.
 
Ok, jag hade inget problem att se det skumma hos Snurris. Det som gjorde att jag faktiskt inte ville rösta på henne var att jag inser att vi ser väldigt olika på saker. Samma sak med Koppen. Därför, trots att jag tycker båda är skumma, känner jag mig väldigt osäker på om båda är onda.

Kolla Snurris teoriinlägg igen och hennes svar till mig.
 
Om det visar sig att jag har kämpat hårt för att rädda en ulv så är det skapligt komiskt :D och jag är ju bättre på att vara ond så att...
 
Alltså jag är mycket tacksam att jag klarade den här lynchningen, men jag tycker inte om att Koppen åter igen var god trots sitt skumma sätt.
Nu tänker jag gå och lägga mig för att vara pigg inför mitt uppdrag IRL vilket gör att jag antagligen inte kommer att titta in på buke tidigaste imorgon kvällning. Men det har jag förvarnat om redan i anmälningstråden. ;)
 
För info så hade jag ersatt Koppen idag e DL om ni inte hade lynchat henne..
(eftersom vi tidigare diskuterat aktivitet/närvaro)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 895
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår
  • Atletix

Omröstningar

Tillbaka
Upp