Jaha, jag trodde man kunde välja att stoppa vilken lynch som helst, inte bara sin egen.
Ja? Men de flesta skickar in "om jag lynchas så vill jag stoppa lynchen, gäller tills jag säger nåt annat" typ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha, jag trodde man kunde välja att stoppa vilken lynch som helst, inte bara sin egen.
Vem vill du rösta på nu då?
Iofs men det är ju en "gammal känd" roll.
Snurrfian, för att se varför hon blev räddad...
Niyama...
LindgrenV, för att hon ger mig onda vibbar...
Dig, för att se om det ligger nåt i det där om att du som ulv skulle vilja ge andra ulvar röstalibi...
LenaH, för att hon ger mig onda vibbar...
Och förmodligen en bunt till, som ramlat ur skallen under whiplasheventen...
Knepig röstning. Jag gillar varken hur den gick till eller vad resultatet blev.
Jag fattar fortfarande inte hur det teoriinlägget godförklarar Snurris i dina ögon. Vet inte om det beror på begynnande förkylning (igen!) eller att jag semester-pimplat vin under DL. Men jag fattar faktiskt inte.
Upplys då gärna mig!Tack snälla! Jag tror faktiskt jag förstår lite bättre vad du menade nu.
Jag reagerar på Niyama hon fick som jag ser det hela lynchen att vända från att Snurrfian höll på att bli lynchad till att lyncha Koppen. Sen säger hon själv att hon som ond inte skulle försvara en ond så hårt. Eller så är det JUST det hon skulle. Eller inte. Jag vet fan inte.
Har jag sagt att jag inte skulle försvara en ulvkollega så hårt? Jag tror inte det. Fast det stämmer iofs.
URL="http://www.bukefalos.com/threads/ivanhoe-ii-ulvlek.1296849/page-53#post-16777206"]Ivanhoe II (Ulvlek)[/URL]
Min tolkning är nog den, ja....men du skrev rätt kryptiskt när jag läser igenom det andra gången inser jag att min tolkning inte behöver vara den enda eller korrekta...men det var så jag läste det i allafall.
Sist som jag tyckte att hennes röständring (då från Lobelia till Koppen - (som jag tyckte var synnerligen skum i DL1 och kommentarerna runt där)) kunde tyda på att hon var god - ifrågasatte hon själv och sen tyckte hon att jag var skum pga det. Tack för den liksom. Jag tycker inte att det är konstigt att man får bra vibbar av någon som tänker lite som en själv runt en spelare. DÅ visste vi ju inte var Koppen stod och jag tyckte att den röständringen kändes vettig.
Försvann alla?
Nejdå, men eftersom jag spenderar för mycket tid här innan DL måste jag spendera all tid efter DL till sånt jag egentligen borde göra. Dock kollar jag in ibland och läser ikapp/svarar på saker riktat till mig så jag inte hamnar för långt efter.
Haft husvisning igår och idag, har en rapport att skriva och en trädgård att kratta... Imorgon kommer jag också ha lite tight med tid men därefter bör jag kunna hänga med mer om jag är kvar.
Eller så hänger ni i lyan och tjattrar där