Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vem vill du rösta på nu då? :)

Snurrfian, för att se varför hon blev räddad... :cautious:
Niyama... :cautious:
LindgrenV, för att hon ger mig onda vibbar... :cautious:
Dig, för att se om det ligger nåt i det där om att du som ulv skulle vilja ge andra ulvar röstalibi... :cautious:
LenaH, för att hon ger mig onda vibbar... :cautious:

Och förmodligen en bunt till, som ramlat ur skallen under whiplasheventen... :cautious:

Knepig röstning. Jag gillar varken hur den gick till eller vad resultatet blev. :cautious:
 
Snurrfian, för att se varför hon blev räddad... :cautious:
Niyama... :cautious:
LindgrenV, för att hon ger mig onda vibbar... :cautious:
Dig, för att se om det ligger nåt i det där om att du som ulv skulle vilja ge andra ulvar röstalibi... :cautious:
LenaH, för att hon ger mig onda vibbar... :cautious:

Och förmodligen en bunt till, som ramlat ur skallen under whiplasheventen... :cautious:

Knepig röstning. Jag gillar varken hur den gick till eller vad resultatet blev. :cautious:

Då har du några att grubbla över i natt. ;) Men har du tur (:angel:) så kanske du blir käkad och slipper bestämma dig. Jag skall sova nu och försöka hinna in innan natt-DL för att komma med något mer än jag redan gjort. Sov gott!
 
Herrejössesamalia!
Nu är jag tillbaka - men var i hela friden ska jag börja?

Nån som hade undringar om mina tankar (ha ha, det känns jävligt obsolete på något vis, det har runnit en hel ocean under broarna).

Min reaktion på att Koppen blev lynchad är ---- ehhh ---- ja hon var ju skum tyckte jag med, skitkonstigt spelat måste jag säga med kommentarerna efter DL1 och sen inte . stoppa lynchen av sig själv när hon hade möjligheten?

Jag reagerar på Niyama hon fick som jag ser det hela lynchen att vända från att Snurrfian höll på att bli lynchad till att lyncha Koppen. Sen säger hon själv att hon som ond inte skulle försvara en ond så hårt. Eller så är det JUST det hon skulle. Eller inte. Jag vet fan inte.

Sist som jag tyckte att hennes röständring (då från Lobelia till Koppen - (som jag tyckte var synnerligen skum i DL1 och kommentarerna runt där)) kunde tyda på att hon var god - ifrågasatte hon själv och sen tyckte hon att jag var skum pga det. Tack för den liksom. Jag tycker inte att det är konstigt att man får bra vibbar av någon som tänker lite som en själv runt en spelare. DÅ visste vi ju inte var Koppen stod och jag tyckte att den röständringen kändes vettig.

Sen undrar jag samma sak som Myrten, vad i Snurrfians inlägg gör att @Niyama kan godförklara henne?

Det är så mycket som hänt att jag började med detta.
 
Jag reagerar på Niyama hon fick som jag ser det hela lynchen att vända från att Snurrfian höll på att bli lynchad till att lyncha Koppen. Sen säger hon själv att hon som ond inte skulle försvara en ond så hårt. Eller så är det JUST det hon skulle. Eller inte. Jag vet fan inte.

Har jag sagt att jag inte skulle försvara en ulvkollega så hårt? Jag tror inte det. Fast det stämmer iofs.
 
Känns väl som att det finns risk att jag blir käk i vanlig ordning. Har tagit upp dom jag reagerat på redan, om jag hinner kanske jag återkommer med det. Tar upp dom jag inte reagerat på istället.

Myrten - spelar som vanligt vilket iofs inte säger nånting om hennes roll. Men hon kommer med vettiga funderingar och verkar leta onda. Vi har liknande tankar om många händelser i leken och ja, hon lutar åt god för mig. Bortse från mitt inlägg där jag skrev att hon inte spelade som en god, jag var lite frustrerad :p

Snurris - jag kan vara HELT blåst men hennes teoriinlägg (baserat på vilka hon håller som god/ond) och även kommentarer kring röstningen säger mig att hon bör vara god.

LenaH - hennes kommentar i inlägg #984 om Snurris gör att jag även vill sätta henne åt det godare håller. Men jag kan vara total lurad här också. Även hennes kommentarer strax innan DL (bland annat om Cirkus) och tankar tidigare idag tycker jag kan tyda på godhet.
 
URL="http://www.bukefalos.com/threads/ivanhoe-ii-ulvlek.1296849/page-53#post-16777206"]Ivanhoe II (Ulvlek)[/URL]

Min tolkning är nog den, ja....men du skrev rätt kryptiskt när jag läser igenom det andra gången inser jag att min tolkning inte behöver vara den enda eller korrekta...men det var så jag läste det i allafall.

Jag talade om ifall jag som god hade försvarat en ulv så vore det nästan komiskt. Men att jag är ju bättre på att vara ond så det kanske inte är så konstigt. Så jag tycker du tolkar lite fel, men samtidigt är det sant att jag inte skulle försvara en ulvkollega så hårt. Jag röstar ut dom om dom gör bort sig :p
 
Sist som jag tyckte att hennes röständring (då från Lobelia till Koppen - (som jag tyckte var synnerligen skum i DL1 och kommentarerna runt där)) kunde tyda på att hon var god - ifrågasatte hon själv och sen tyckte hon att jag var skum pga det. Tack för den liksom. Jag tycker inte att det är konstigt att man får bra vibbar av någon som tänker lite som en själv runt en spelare. DÅ visste vi ju inte var Koppen stod och jag tyckte att den röständringen kändes vettig.

Ska kommentera det här också. Det kan ju vara oskyldigt, men jag tar upp det jag reagerar på. Jag påpekade även vid lynchningen att du rök illa kvickt i förra leken trots att du var god.
 
Försvann alla? :(

Nejdå, men eftersom jag spenderar för mycket tid här innan DL måste jag spendera all tid efter DL till sånt jag egentligen borde göra. Dock kollar jag in ibland och läser ikapp/svarar på saker riktat till mig så jag inte hamnar för långt efter. :o

Haft husvisning igår och idag, har en rapport att skriva och en trädgård att kratta... Imorgon kommer jag också ha lite tight med tid men därefter bör jag kunna hänga med mer om jag är kvar. :D
 
@Niyama uppenbarligen sätter du mig åt det ondare hållet - varför?
För att jag imorse tyckte att din röständring i DL1 kändes som något jag sympatiserade med just då och därför satte dig åt det godare hållet? Jag fattar ärligt talat INTE ditt resonemang. Du säger att du reagerade på det. Varför? Tycker du att det är en underlig reaktion från min sida?

Jag tycker det vore på sin plats om du förklarar varför Snurris sättande goda/onda är så bra. Jag tycker ju att Snurris varit skum idag, sen sansade hon sig litegrann, men inte så att jag kan godförklara henne som du uppenbarligen kan. Och samma sak med LenaH varför kan du godförklara henne...på något så luddigt som "hennes kommentarer strax innan DL (bland annat om Cirkus) och tankar tidigare idag tycker jag kan tyda på godhet."

Förlåt men var är substansen? Det är ju hur luddigt som helst. Inget konkret alls.

Och vad har förra lekens första lynch att göra med nånting nu?

Nu blir JAG frustrerad
 
Nejdå, men eftersom jag spenderar för mycket tid här innan DL måste jag spendera all tid efter DL till sånt jag egentligen borde göra. Dock kollar jag in ibland och läser ikapp/svarar på saker riktat till mig så jag inte hamnar för långt efter. :o

Haft husvisning igår och idag, har en rapport att skriva och en trädgård att kratta... Imorgon kommer jag också ha lite tight med tid men därefter bör jag kunna hänga med mer om jag är kvar. :D

Eller så hänger ni i lyan och tjattrar där :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 895
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår
  • Atletix

Omröstningar

Tillbaka
Upp