Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan du nu förklara mer eller hänvisa till inlägg där du redan skrivit varför du tror som du gör? Jag är beredd att köpa eventuella rimliga förklaringar, men jag tyckte samtidigt att onda Niyama skymtade fram precis före DL. Jag har också lite paranoia dårå:rofl:.

Beträffande min egen röst så har jag reagerat sedan igår. Inte säker. Dock är jag inte heller säker på Snurris och Koppen.

För att rösterna på Snurris var helskumma + att Snurris skrivit ett långt teoriinlägg där i alla fall inte jag hittar nåt skumt, tvärtom.
 
Jag jobbade stenhårt för att du är god. Det var vad som hände. Jag hoppas verkligen att jag har rätt. Har jag fel så kommer jag bli supermisstänkt :p

Jag misstänker dig redan:rofl:! Men du tycker ju inte att jag spelar som en god för att jag röstade på TLV, så det är ju jämnt!:D
 
Fast hur gör du om du inte vet vem du skall rösta på? BOP:ar? Man måste ju få ta någon annans teori om man vill, ifall man inte har någon egen.

Jag har inga backup planer iaf.
Jag fortsätter leta och griper halmstrån om så får vara. Visst kan jag backa upp min teori med hjälp av någon annans. Men jag försöker alltid att skriva ner min egna teori.
 
Och själv blir jag rätt illa till mods när jag kikar på listan och inser att det haglade röster på en spelare som inte ens varit inne sen igår(?), i vad som ser ut som ett avsiktligt försök att rädda en annan spelare...?

Jag är illa till mods över huvud taget just nu för tomtarna jag har på loftet fick panik och tog saken i egna händer och gick från att arbeta sjukt långsamt till sjukt fort :rofl: Har inte alls hunnit inse vad som precis hänt :nailbiting:
 
Uppdatering
(eftersom ni ville ha en snabb, blir den kort)


Medan det drar snålt på hemmaplan tycker Koppen det är lika bra att stanna där hon är, så även fast hon nu är fri från fångenskapen så fortsätter hon låta Prins John och hans hejdukar härja fritt i landet.
Vad är det man brukar säga – bättre fly än illa fäkta…..

Koppen var Kung Rikard (Borgmästare)
 
Jaha, det var ju skit. Förändrar dock inte mina tankar om Myrten och Snurris och även LenaH baserat på vad hon skrev innan DL om Snurris.
 
För att rösterna på Snurris var helskumma + att Snurris skrivit ett långt teoriinlägg där i alla fall inte jag hittar nåt skumt, tvärtom.
Ok, jag hade inget problem att se det skumma hos Snurris. Det som gjorde att jag faktiskt inte ville rösta på henne var att jag inser att vi ser väldigt olika på saker. Samma sak med Koppen. Därför, trots att jag tycker båda är skumma, känner jag mig väldigt osäker på om båda är onda.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 895
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Blöta BoT-stallpaddar?!
  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår

Omröstningar

Tillbaka
Upp