Snurrfian
Moderator
Du hamnade på samma sida som LenaH nu!Jag jobbade stenhårt för att du är god. Det var vad som hände. Jag hoppas verkligen att jag har rätt. Har jag fel så kommer jag bli supermisstänkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du hamnade på samma sida som LenaH nu!Jag jobbade stenhårt för att du är god. Det var vad som hände. Jag hoppas verkligen att jag har rätt. Har jag fel så kommer jag bli supermisstänkt
Ptja nu tror väl ingen mig, men jag gjorde en röständring i "Ensam"-tråden...
Du fetade den i alla fall, alltid något!
Kan du nu förklara mer eller hänvisa till inlägg där du redan skrivit varför du tror som du gör? Jag är beredd att köpa eventuella rimliga förklaringar, men jag tyckte samtidigt att onda Niyama skymtade fram precis före DL. Jag har också lite paranoia dårå.
Beträffande min egen röst så har jag reagerat sedan igår. Inte säker. Dock är jag inte heller säker på Snurris och Koppen.
Jag jobbade stenhårt för att du är god. Det var vad som hände. Jag hoppas verkligen att jag har rätt. Har jag fel så kommer jag bli supermisstänkt
Ändrade till???
Jag misstänker dig redan! Men du tycker ju inte att jag spelar som en god för att jag röstade på TLV, så det är ju jämnt!
Skratta ni bara!
Fast hur gör du om du inte vet vem du skall rösta på? BOP:ar? Man måste ju få ta någon annans teori om man vill, ifall man inte har någon egen.
Ptja nu tror väl ingen mig, men jag gjorde en röständring i "Ensam"-tråden...
Till panik till Koppen med motivering i stil med "för att jag tror någon vet något om Snurris som jag missat."...
Och själv blir jag rätt illa till mods när jag kikar på listan och inser att det haglade röster på en spelare som inte ens varit inne sen igår(?), i vad som ser ut som ett avsiktligt försök att rädda en annan spelare...?
Hela den här leken blir bara värre och värre. Mina tomtar behöver terapi!!Ok. Jag vet inte alls vad jag skall tro längre. DL2 blev värre än DL1...
Ok, jag hade inget problem att se det skumma hos Snurris. Det som gjorde att jag faktiskt inte ville rösta på henne var att jag inser att vi ser väldigt olika på saker. Samma sak med Koppen. Därför, trots att jag tycker båda är skumma, känner jag mig väldigt osäker på om båda är onda.För att rösterna på Snurris var helskumma + att Snurris skrivit ett långt teoriinlägg där i alla fall inte jag hittar nåt skumt, tvärtom.