Ironi tråd låst på dressyrgnägg - skillnad mot andra trådar?

Sv: Ironi tråd låst på dressyrgnägg - skillnad mot andra trådar?

Tråkigt om jag fick någon gå ut i det vackra vädret i stället för att sitta här.
Om jag förstörde en dag för någon, kan jag möjligen kontra med att de olika bråken på dressyr inte bara förstört någon enstaka dag för mig utan ett antal sådana.

Sv: Ironi tråd låst på dressyrgnägg - skillnad mot andra trådar?

Det fanns ett svar i tråden som redan citerats.
Faktum är att jag inte kräver att moderatorerna förklarar låsningar, ofta försöker de göra detta ändå.
Tyvärr kan ett försök till förklaring ibland leda till mer tjaffs än ett inte förklara alls.

Min förklaring till varför ironi-tråden ogillades av mig kan ses i följande citat från forumlåsnings-tråden på Dressyrforumet:
"Kanske vi bör låta bli att skriva sådant som oftast bara leder till sämre stämmning och värre konflikter."

Citatet kan även användas som svar på ditt och en del andras svar i denna tråd.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 483
Senast: bollen__
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 272
Senast: Enya
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 450

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka