Intressant reklam om hund

Zpunk

Trådstartare
CF5EEF5F-1613-43A2-B35C-DC4C107C5C86.webp

Fick upp den här i flödet, måste säga att det var en udda en

Jag kan ha fel, nu har jag sökt och sökt efter artiklarna jag tycker att jag läste lite överallt, bara för att inte hitta en enda. Jag minns så väl att hon dök upp i shibaflödet om och om igen (det är en röd spets, så det är klart det är en shiba. ;) ).

Jag kan ha fel, nu har jag sökt och sökt efter artiklarna jag tycker att jag läste lite överallt, bara för att inte hitta en enda. Jag minns så väl att hon dök upp i shibaflödet om och om igen (det är en röd spets, så det är klart det är en shiba. ;) ).
Trodde att det var något tokigt vissa shibor gör bara?

Liknande trådar

Hundträning Det finns förstås många myter, teorier och metoder runt hundträning. Nos i kiss är väl en av de mest välkända och utdaterade... men idag...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
8 996
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 461
Senast: Ragdoll
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
487
Senast: Acto
·
Hundträning Ser att det inte finns någon sån här tråd (finns säkert längre bak i flödet men men). Vad tränar ni för funktionell träning och vad för...
Svar
9
· Visningar
892
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka