Tja.. vi spelade gitarr och piano och sjöng. Skrev några låtar ihop. Jag inom singer-songwritergenren och han till sitt rockbandVad spelade ni? Jag är ju själv amatörmusiker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tja.. vi spelade gitarr och piano och sjöng. Skrev några låtar ihop. Jag inom singer-songwritergenren och han till sitt rockbandVad spelade ni? Jag är ju själv amatörmusiker
Roligt... jag är mer klassisk musiker.. spelar i orkesterTja.. vi spelade gitarr och piano och sjöng. Skrev några låtar ihop. Jag inom singer-songwritergenren och han till sitt rockband
Här kommer den meddelandestatistik vi alla (okej, jag i alla fall) så ivrigt har väntat på!
Totalt fick jag 102 meddelanden på Happy Pancake. Av dessa var 97 sanna initialkontakter (dvs från unika användare).
1 användare var kvinna. 2 användare var heteropar (företrädda av män). Resterande var män.
Jag kategoriserade meddelanden efter innehåll. Vissa meddelanden placerades i flera kategorier. Följande är statistiken för meddelanden skickade av män.
Frågor: 53
Komplimanger: 32
Enbart hälsning: 19
Kopplat till min presentation: 14
Enbart kopplat till deras presentation: 4
Det bör nämnas att "frågor" var av väldigt skiftande kvalitet. Jag uppskattar att drygt 30 % av frågorna hade verklig substans. Resten var frågor av typen "Vad gör du?"/"Hur är läget?"/"Vill du prata lite med mig?" och liknande.
Medelåldern på de män som skrev till mig var 33,9 år.
Fick precis det här meddelandet från nån dude på hp:
Hi!
........
I use to say that all type of girls are my type... I looooove kind and friendly girls and i would do anything to have one of my own!
......
Någon som är sugen?
Fick precis det här meddelandet från nån dude på hp:
Hi!
........
I use to say that all type of girls are my type... I looooove kind and friendly girls and i would do anything to have one of my own!
......
Någon som är sugen?
Jag kan ta honom en stund, så blir han iaf botad från den där tvångstanken om att alla typer är hans typ...
Dom har troligtvis pratat med flera tjejer och nu hr dom dejtat en som dom har fastnat för. Jag tror inte deras tystnad beror på att du har gjort något fel.Två jag skrivit mkt med även hörts på telefon, tystnar helt plötsligt? Fattar noll vad hände liksom? Nå den 3:e ska jag träffa imorgon på hundpromenad får se hur det känns
Jag är långt ifrån dejtingexpert men när jag inte tyckte det kändes bra skrev jag helt enkelt typ "Tack för idag. Jag kände dock inte att det klickade på det sättet jag skulle vilja, så får tacka nej till ny dejt. Hoppas du förstår." Eller ngt sånt.Träffade snubben från Mötesplatsen igen igår, öl och snack på stan. Han vill ses igen för att lära känna mej mer för "han är fascinerad av mej", "tycker att jag är en intressant person" mm. Jag tänker "njae".
Jag tror att anledningen till att jag tvekar är just ovan, han är bra på att ge komplimanger och gör det ofta! Vilket gör att jag känner att jag vill ha mer av den varan och får ännu svårare för att sägs nej till fler dejter.
Han är inte på nåt sätt dålig men jag känner liksom inget. Jag är varken attraherad av honom eller känner nåt skriande behov av att lära känna honom, mest i behov av hans komplimanger tydligen.
Vad gör jag? Ska jag fortsätta träffa honom med inställningen att känslor/attraktion kan komma? Eller bör jag sätta stopp nu? Och hur sjutton gör man det på bästa sätt? Jag är verkligen skitdålig på det här..
Och, dejtingsajterna /appar som nämnts i tidigare inlägg i form av förkortningar, vilka är dom?
HP? BC?
Jag är långt ifrån dejtingexpert men när jag inte tyckte det kändes bra skrev jag helt enkelt typ "Tack för idag. Jag kände dock inte att det klickade på det sättet jag skulle vilja, så får tacka nej till ny dejt. Hoppas du förstår." Eller ngt sånt.
Jag tror på ärligt och kort, utan krusiduller!
Ska vi hjälpa dig att formulera något?Hur jäkla svårt ska det vara att höra av sig till någon som man (jag) verkligen är intresserad av?
Så fort jag känner ett litet pirr över någon så låser det sig totalt. Jag känner mig som en 14 åring som sitter med telefonen och inte vågar skicka ett sms. För att inte tala om vad man ska skriva.
Herregud.