Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör den?Tycker den här tråden handlar ganska lite om dating nuförtiden...![]()
Är det inte precis vad den handlar om? Dejting handlar väl om allt det som diskuteras i tråden sedan ett bra tag, du kan nog inte vänta dig enbart Tihi nu hörde han av sig igen.Tycker den här tråden handlar ganska lite om dating nuförtiden...![]()
Men sida upp och sida ner om medellämgen på 70-, 80-, 90- talet osv. Sida upp och sida ner om var djuren håller hus då man har sex.Är det inte precis vad den handlar om? Dejting handlar väl om allt det som diskuteras i tråden sedan ett bra tag, du kan nog inte vänta dig enbart Tihi nu hörde han av sig igen.
Medellängden i olika årtionenden var väl ett sidospår. Men annars tycker jag det är okej. Jag tänker att dejtingtråden inte bara handlar om när man tar kontakt på nätet och första dejten utan även andra tanker som kan uppstå kring det.Men sida upp och sida ner om medellämgen på 70-, 80-, 90- talet osv. Sida upp och sida ner om var djuren håller hus då man har sex.
Trädgårdsarbete då? När ska dejten introduceras i trädgårdsarbetet hos en?![]()
Ja, medellängden håller jag med om. Men sexgrejen är ju inte sida upp och sida ner, och man kan väl inte hindra folk från att svara hur de brukar göra bara för att andra svarat med sina knep.Men sida upp och sida ner om medellämgen på 70-, 80-, 90- talet osv. Sida upp och sida ner om var djuren håller hus då man har sex.
Trädgårdsarbete då? När ska dejten introduceras i trädgårdsarbetet hos en?![]()
Tycker den här tråden handlar ganska lite om dating nuförtiden...![]()
Jag dejtar ju inte längre. Men när jag gjorde det gick jag på flera dejter med några som jag kände så för. Ingen av dem blev det något med (mer än trevliga dejter). Så uppenbarligen funkar det så för mig att det måste finnas någon slags kemi redan från början. Men det är säkert olika för olika människor.Ni som har gått på några olika dejter- brukar ni känna ja eller nej direkt efter första dejten?
Eller hamnar ni ibland i mitten?
Jag träffade en person i torsdags där jag står nånstans i mitten. Dvs personen var trevlig men jag kände inte direkt någon attraktion eller sexuell kemi eller vad man ska kalla det. Samtidigt funderar jag på om sånt kan växa fram...?
Eller går ni bara på fler dejter om det finns en stark attraktion?
Har jag inte känt Nej har jag träffats igen. Men egentligen växer det knappt aldrig fram för mig.Ni som har gått på några olika dejter- brukar ni känna ja eller nej direkt efter första dejten?
Jag träffade en person i torsdags där jag står nånstans i mitten. Dvs personen var trevlig men jag kände inte direkt någon attraktion eller sexuell kemi eller vad man ska kalla det. Samtidigt funderar jag på om sånt kan växa fram...?
Ni som har gått på några olika dejter- brukar ni känna ja eller nej direkt efter första dejten?
Ni som har gått på några olika dejter- brukar ni känna ja eller nej direkt efter första dejten?
Finns ju folk (enligt nån dagstidning) som har sex med naturen ... så varför inte med en tomat eller jordgubbe.
http://www.expressen.se/noje/mathias-26-har-sex-med-skogen-i-kanal-5/