Men jössesFinns ju folk (enligt nån dagstidning) som har sex med naturen ... så varför inte med en tomat eller jordgubbe.
http://www.expressen.se/noje/mathias-26-har-sex-med-skogen-i-kanal-5/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jössesFinns ju folk (enligt nån dagstidning) som har sex med naturen ... så varför inte med en tomat eller jordgubbe.
Jag bor mitt i skogen.Fan så smart! Då behöver man ju varken dejta eller fundera på samtycke. Jag har det riktigt lummigt runt min lägenhet![]()
[QUOTE="mandalaki, post: 18207332, member: 214"
Jag tycker att tråden blir bättre ju fler aspekter som kommer in. Så kör på trädgårdsarbetet du!![]()
Finns ju folk (enligt nån dagstidning) som har sex med naturen ... så varför inte med en tomat eller jordgubbe.
Herregud. Det låter som att de har gjort en programserie med folk med vanföreställningar och så kallar de det Outsiders.![]()
Swipa vänster så länge, och tänk över saken. Han kommer tillbaka! Jag har flera som dyker upp gång på gång trots att jag konsekvent swipar bort dom.Jag har skaffat Tinder igen, lite för att boosta mitt ego och som tidsfördriv för att inte fundera så mkt på M.
Nu har en kollega dykt upp, som ser rätt bra ut och verkar väldigt trevlig det lilla vi har pratat, men känner mig kluven ändå om jag ska swipa höger eller vänster. Och jag kommer ju inte vidare innan jag gjort antingen eller! Varför finns inte Hoppa över-knapp??
Eller? Peter Wohlleben skulle nog vara av en annan åsikt.Fan så smart! Då behöver man ju varken dejta eller fundera på samtycke. Jag har det riktigt lummigt runt min lägenhet![]()
Så där tänkte jag också. Sen har han aldrig kommit upp igenSwipa vänster så länge, och tänk över saken. Han kommer tillbaka! Jag har flera som dyker upp gång på gång trots att jag konsekvent swipar bort dom.
Fast jag swipade höger, utan matchning. Och jag är hemskt nyfiken om det är för att han swipat vänster eller om han inte fått upp mig.Swipa vänster så länge, och tänk över saken. Han kommer tillbaka! Jag har flera som dyker upp gång på gång trots att jag konsekvent swipar bort dom.
Blev det inte matchning direkt så har hade han då inte fått upp dig. Folk som swipat vänster på en ska inte komma upp i en flöde har jag uppfattat det somFast jag swipade höger, utan matchning. Och jag är hemskt nyfiken om det är för att han swipat vänster eller om han inte fått upp mig.![]()
Vad tänker ni om super-likes ? Är det troligare att ni swipar ja om ni får en sån ?
Jag brukar bara ge super-likes på nån jag tycker är extra intressant. Ser jag nån som är extra intressant men har slut på super-likes så väntar jag med att swipa tills jag har nya. Vet ej om det är rätt taktik.
Nej, inte mer troligt tyvärr. Antingen finner jag personen intressant eller inte. Däremot så är ju sannolikheten större att du dyker upp för personen om du ger en superlike, plus att jag brukar titta någon sekund (max) extra på personer jag fått superlike ifrån
![]()
Det låter ju logiskt att inte behöva få upp nån som redan innan swipat vänster.Blev det inte matchning direkt så har hade han då inte fått upp dig. Folk som swipat vänster på en ska inte komma upp i en flöde har jag uppfattat det som
Så jag tror du fick upp honom först. Sen kan jag inte svara på om han swipat på dig nu eller ej![]()
Härligt att det går framåt för er!Jag och dejten fortsätter att träffas (vet inte om vi dejtar eller vad vi gör..). Det känns överlag väldigt fint och bra. Han refererade till mig som "min tjej" och när jag frågade om det sa han att jag ju faktiskt är mer än "en tjej". Vi har inte pratat om att vi är ett par men samtidigt tror jag inte att någon av oss vill dejta andra just nu. Det känns både bra och osäkert när jag inte kan sätta en etikett på vad vi är och gör, men mest bra tror jag.
Det blev en lite jobbig situation för någon vecka sen när jag på fyllan slängde ur mig lite av min osäkerhet. Jag sa precis som jag tänker ibland, att jag "vill vara på min vakt", rädd för att bli kär och sårad osv. Han tog det som att jag kräver mer av honom (och det kanske är så omedvetet, men det handlar i så fall mer om min osäkerhet än om att han inte visar att han tycker om mig). Vi löste det ändå bra, han går inte igång på min osäkerhet och jag tror att det hjälper mig.
Det känns som att vi börjar lära oss mer och mer om hur den andra funkar och kommunicerar nu!
Enda gången som jag använder superlikes är om det kommer någon riktigt intressant som jag inte sett förr (och kanske vet vem det är tom) och vill att de ska se mig... Har funkat ok faktiskt. Jag har accepterat superlikes någon gång när jag varit tveksam men sen har han ändå inte skrivit så det har varit lite konstigt...Vad tänker ni om super-likes ? Är det troligare att ni swipar ja om ni får en sån ?
Jag brukar bara ge super-likes på nån jag tycker är extra intressant. Ser jag nån som är extra intressant men har slut på super-likes så väntar jag med att swipa tills jag har nya. Vet ej om det är rätt taktik.
Ja det är lite konstigt. Jag såg för nån månad sen en kvinna ha sex med ett träd i parken utanför mitt hus. Det var tidig morgon och jag var tvungen att gå lite däråt för att hämta min cykel. Det är lätt att tro att en bara ska skratta men jag blev mer chockad och ville båda titta på henne och inte. Det var så konstigt.Men jösses![]()