Jag håller med! Jag tycker att det är obehagligt. Jag tog en utekväll själv (på egen hand alltså) för en tid sedan. Tog mod till mig och pratade med en del främlingar och hade trevligt. Sen kom armen runt midjan. Och ska man behöva slåss oh bli arg för att bli lämnad ifred? Jag sa nej tack tre gånger och tog bort armen innan jag bestämde mig för att kvällen inte skulle rycka upp sig och mindes varför jag inte gillar att gå ut själv. Urk! Hemgång.Efter min klubbnatt i helgen känner jag mig ännu mer irriterad på män som envisas med att ta än runt midjan ute på krogen/klubb. Nej, nej, nej, nej. Jag ser det inte som tafs, så jag blir inte arg över att någon antastar mig. Det är väl snarare ett kroppsspråk som säger "Kom hit" och på något sätt göra anspråk på än som sitt ragg. Ingen gör anspråk på mig utan mitt samtycke, då blir man spolad direkt.
Jag köper fysisk kontakt i form av att kanske sätta en hand på armen när man pratar. Men en hand på midjan, en arm runt midjan eller i värsta fall att någon "grabbar tag" runt midjan säger mig att karln försöker claima mig och det vill jag inte veta av. Killar som lyckas charma utan att närma sig fysiskt är så väldigt mycket sexigare. En hand på midjan kan jag köpa om man redan lämnat stället tillsammans och är på väg hem
Vad tycker ni?
Nåväl. Jag swipar vidare och får inte många matcher. Så jag får väl ordna lite nya bilder och ny text och se om det blir skillnad.