Det spelar roll bc normer.Vad spelar det för roll ? Och varför har längden blivit så laddat på buke. Jag var inte ute efter nån ny debatt. Bara ett konstaterande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det spelar roll bc normer.Vad spelar det för roll ? Och varför har längden blivit så laddat på buke. Jag var inte ute efter nån ny debatt. Bara ett konstaterande.
Det spelar roll bc normer.
Jovisst är ordet fritt - men du behöver släppa på din fixering vid detta - för att ge saker en chans.Jag trodde detta var ett fritt forum ?
Att ge saker en chans är precis det jag gör och vill göra. Men jag har även personliga gränser som jag helst inte vill gå över. Det har väl alla ?Jovisst är ordet fritt - men du behöver släppa på din fixering vid detta - för att ge saker en chans.
För din egen skull och för den du träffars skull.
Längd är bland det första du möts av i dating. Så ja den verkar ganska avgörande hos många. Eftersom många även skriver ut den.Du om nån @Hero obsessar över längd. Hade nån suttit och garvat över en snubbe som var 170 hade du blivit askränkt men själv kan du sitta ochöver långa kvinnor.
Dags att utmana dem då.Att ge saker en chans är precis det jag gör och vill göra. Men jag har även personliga gränser som jag helst inte vill gå över. Det har väl alla ?
Ber om ursäkt om jag inte ger dig svar @ptr. Men ville inte ha nån ny längdebatt eller diskussion om mina egna gränser. Problemen brukar oftast sitta hos motpartern iaf.Dags att utmana dem då.
Det är klart att där finns gränser, men är de då så snäva att man får behov av att tugga av dem så får man nog se till sig själv först.
Att ha fobi för långa tjejer får mig att tänka på att där finns en fixidé om ens egna korta längd.
Eller så har hon skrivit det för att slippa killar som senare visar sig ha ett problem med hennes längd?Jag skratta inte åt längden. Är väl inget fel i att vara så lång som kvinna. Mer att det kändes lite för långt för mig. Hon har säkert skrivit ut sin längd i förhoppning att hitta nån i samma längd också så
![]()
Kommunikationskåteri!
Man förväntas reagera oh svara på ständigt - saken är den att jag upplever att de som begär så av sin omgivning är inte lika krävande av sig själva att svara när en annan vill ha svar.
Jag var en som inte ville ha så mycket kontakt på det viset, visst kan jag prata i telefon och föredrar det framför allt jädra skrivande, men samtidigt så var telefonen ett arbetsredskap jag inte ville använda på min fritid.
Men detta skrivande är värst! Visserligen får jag nyttig skrivövning men ett jädra hackande är det, och var ord ska analyseras och gås tillbaka till. Orkar inte - det är tid jag borde lägga på hästarna istället. Varför inte ta en sväng tillsammans med hästarna i stället, vi går ju tillsammans med hunden.
Skrev till han jag träffade i fredags att jag inte ville ses något mer.
Han undrade varför och jag skrev ärligt att det inte var något vidare i sängen...
Måste man vara så ärlig? Jag skulle vara rädd för att göra någon illa om jag skrev så, och skulle linda in det. Känsligt ämne. Om det såklart inte var en riktig skitstövel som förtjänar att höra sanningen.
Kanske inte riktigt så det var menat...Men schysst att sitta och garva över hennes längd.
Men schysst att sitta och garva över hennes längd.
Håller med! "Det känns inte rätt" hade väl varit ett snällare svar. Skulle någon dumpa mig med "du var inte tillräckligt bra i sängen" så skulle jag ha stora problem med nästa jag skulle sexa med...om hag inte rentav skulle gå i celibat. Jättekänsligt!!Måste man vara så ärlig? Jag skulle vara rädd för att göra någon illa om jag skrev så, och skulle linda in det. Känsligt ämne. Om det såklart inte var en riktig skitstövel som förtjänar att höra sanningen.
Och varför har längden blivit så laddat på buke.
Håller med! "Det känns inte rätt" hade väl varit ett snällare svar. Skulle någon dumpa mig med "du var inte tillräckligt bra i sängen" så skulle jag ha stora problem med nästa jag skulle sexa med...om hag inte rentav skulle gå i celibat. Jättekänsligt!!