Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det något som hindrar att du testar själv?Har inte direkt något att tillföra era diskussioner, ville mest flika in att jag tycker att det verkar så himla spännande och roligt med Tinder![]()
Ja, jag är gift så det är nog ingen bra idé, men det verkar riktigt roligt att swipeaFinns det något som hindrar att du testar själv?
(Jag hade säkert testat, om det inte vore för att jag inte vill att vissa dårar här i området ska känna igen mig på något sätt alls)
Chattade med en man ett tag på Messenger. Men han envisades med att skicka meddelanden på nätterna. Först gången bad jag honom att inte göea det mer och han bad om ursäkt. Men sen gjorde han det flera gånger till.
Får meddelAnden vid två på natten på en vardag med frågan " vad gör du?" Om jag inte svarade kom ett nytt meddelande en kvart senare med ett frågetecken.
Vet inte om han är trög, respektlös eller inte läser det här skriver. Jag orkar inte bry mig om vilket så talade om att jag inte vill ha kontakt mer.
@Singoalla
Jag står med samma problem... killen jag träffade i fredags frågade på morgonen om jag ville ses igen.
Var dum och sa att jaa det kanske vi kan göra, och så bytte vi nummer.
Varför sa jag bara inte direkt att nej det vill jag inte![]()
Därför att man är dumsnäll.... Så gjorde jag med... Dock skrev jag "Svara ej" som namn så fort jag lämnat lgh... Han hörde aldrig av sej och inte jag heller.... Så det är en "artighetsgrej" från bådas sida... (Och det va ändå han som bad om att få mitt nummer inte så att jag ba "här ta mitt nummer")
Ja det är nog så.. jag hoppades mest att han skulle gå utan att frågafår ta tag i det nån dag!
Har precis tackat nej till filmmys hos en man ikväll som visat intresse en tid. Jag förklarade att jag ser honom som vän och tyvärr inget mer. Fick också ett mess precis av en kille som jag träffade ute igår, vi umgicks några timmar på kvällen och han bad om mitt nummer över en tequila-shot i baren. Jag ville inte skapa trist stämning just där och då så han fick det, men nu tänkte jag svara och skriva att jag tyvärr inte är intresserad av honom. Jag hamnade med honom på kvällen för att min kompis och hans kompis raggade på varandra och jag försökte vara en schysst wing-woman och hålla killens kompis sysselsattMen, till sak, jag tycker att det är jättejobbigt att avvisa män. Vi har diskuterat det här i en annan tråd en gång. Nu har jag blivit mycket bättre med åren och försöker vara tydlig, men det tar alltid emot och jag sitter och skriver om det där messet tusen gånger för att det ska låta så snällt som möjligt men ändå tydligt. Jag är kluven om det beror på att jag sätter männens bekvämlighet framför mig egen, p.g.a normer och strukturer. Eller om det helt enkelt är vanlig empati. Hur brukar ni känna när ni avvisar någons intresse?
Vaddå nuförtiden, var inte du ung på sextiotalet?Är det så man gör nuförtiden. Dra efter en natt med sexa o så bara säga -vi hörs kanske?
Verkar inih-vete mekaniskt, men bra att veta.
Vad har du för uppgift om medellängden från 80-talet?Nej 168 var inte medellängd för svenska kvinnor på 80-talet för den har ökat något sen dess, och den är typ 168 nu.
Snart kan den här tråden heta längdtråden istället![]()
Jag ställer in mobilen så det går inte att ringa eller skicka meddelanden till mig mellan vissa klockslag som jag ändrar efter behov, perfekt när jag inte vill bli störd då jag har oregelbundna arbetstider och det kan vara svårt för andra att hålla reda på hur jag jobbar.Chattade med en man ett tag på Messenger. Men han envisades med att skicka meddelanden på nätterna. Först gången bad jag honom att inte göea det mer och han bad om ursäkt. Men sen gjorde han det flera gånger till.
Får meddelAnden vid två på natten på en vardag med frågan " vad gör du?" Om jag inte svarade kom ett nytt meddelande en kvart senare med ett frågetecken.
Vet inte om han är trög, respektlös eller inte läser det här skriver. Jag orkar inte bry mig om vilket så talade om att jag inte vill ha kontakt mer.
Men alltså att medellängden ökat sen dess känner väl alla till? Jag tror jag läste det på scb.seVad har du för uppgift om medellängden från 80-talet?![]()
Är inte överdrivet intresserad av medellängd men googlade nu. I åldersgruppen 16-84 år 1980-81 164.2 cm, 2003-04 165.5 cmMen alltså att medellängden ökat sen dess känner väl alla till? Jag tror jag läste det på scb.se