Nja missförstå mig rätt, alternativen behöver ju inte vara långt eller kort eller finns det inga mellanting ?Väldigt få, män som kvinnor som anser 161 cm vara långt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja missförstå mig rätt, alternativen behöver ju inte vara långt eller kort eller finns det inga mellanting ?Väldigt få, män som kvinnor som anser 161 cm vara långt..
Det är på den undre skalan, jag vet inte vad medellängden på kvinnor är nu men för ca 30 år sedan var den 168 cm.Nja missförstå mig rätt, alternativen behöver ju inte vara långt eller kort eller finns det inga mellanting ?![]()
Nja enligt en googling var medellängden 2013 för kvinnor i Sverige 167,7 cmDet är på den undre skalan, jag vet inte vad medellängden på kvinnor är nu men för ca 30 år sedan var den 168 cm.
Fast det är väl stor skillnad på "inte särskilt kort" och "långt"!?Väldigt få, män som kvinnor som anser 161 cm vara långt..
3 mm fel då, mycket att hänga upp sig på.Nja enligt en googling var medellängden 2013 för kvinnor i Sverige 167,7 cm
Medellängden var kortare för 30 år sedan. Spelar absolut inte någon större roll, det var inte meningen att "hänga upp" på det, men iom att medellängden i Sverige har ökat fick jag intrycket av att du trodde den var längre idag. Så personen som tyckte att den var väldigt kort med drygt 1,60 är ändå inte så mycket kortare än medellängden.3 mm fel då, mycket att hänga upp sig på.
Medellängden var kortare för 30 år sedan. Spelar absolut inte någon större roll, det var inte meningen att "hänga upp" på det, men iom att medellängden i Sverige har ökat fick jag intrycket av att du trodde den var längre idag. Så personen som tyckte att den var väldigt kort med drygt 1,60 är ändå inte så mycket kortare än medellängden.
Nej, jag var 168 på 80-talet och av medellängd redan då. 162,5 kan möjligen varit medellängden för femteklassare men inte vuxna kvinnor.Ja, jag minns att medellängden för kvinnor var 162,5 när jag gick i femman (anledningen till att jag minns det är att jag var just så lång vid årliga mätningen och skolsyster påpekade detta). Det bör ha varit 1993.
Jag har skaffat Tinder igen, lite för att boosta mitt ego och som tidsfördriv för att inte fundera så mkt på M.
Nu har en kollega dykt upp, som ser rätt bra ut och verkar väldigt trevlig det lilla vi har pratat, men känner mig kluven ändå om jag ska swipa höger eller vänster. Och jag kommer ju inte vidare innan jag gjort antingen eller! Varför finns inte Hoppa över-knapp??
Valde att swipa höger, tänkte att vad fan, vad är det värsta som kan hända liksom? Och så blev det ingen matchning! Nu vill jag ju veta om set är för att han swipa vänster eller om han inte fått upp mig. Haha!Haha!
Känner igen det där.
Fick upp "min" kollega på tinder.
Tog säkert en hel dag innan jag bestämde mig.
Sen drog jag höger på honom och blev så besviken att det inte blev en match.
Ringde min bästis och surade över det, jag är så vuxen jämt
Sen matchade vi dock dagen efter![]()
personen som tyckte att den var väldigt kort med drygt 1,60 är ändå inte så mycket kortare än medellängden.
Jag var 169 på 70 talet o var absolut inte över medellängd.Nej, jag var 168 på 80-talet och av medellängd redan då. 162,5 kan möjligen varit medellängden för femteklassare men inte vuxna kvinnor.
Med tanke på att medellängden på kvinnor är under det nu så lär det ha varit det även dåJag var 169 på 70 talet o var absolut inte över medellängd.
Nej, jag var 168 på 80-talet och av medellängd redan då. 162,5 kan möjligen varit medellängden för femteklassare men inte vuxna kvinnor.
Snart kan den här tråden heta längdtråden istället![]()
Med tanke på hur många som brukar berätta att de får kukbilder så verkar det inte som en bra idé![]()