Inte bara nätdejting del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ehh, nej ? Jag är fullt medveten att jag framstår som bitter.
Så att kommentera något uppenbart är ju ett enkelt sätt att fiska likes ?
Jag skiter väl i om han tycker jag är bitter? Hur great han än må vara så är det inte honom jag ska dejta? :meh:
Men vem är denna "han" du talar om? Och vad exakt är det som tyder på att "han" är ett troll?

Att kalla nån för troll är jävligt oförskämt om man inte har på fötterna. Bara så du vet.

Jag förstår inte på vilket sätt hans inlägg ska hjälpa mig ? Kan du förklara för mig?

Ptja, till att börja med är han mest troligt en hon...
Inte så många män heter Mikaela liksom och ibland svarar men på ett inlägg mitt i bröten utan att läsa ikapp hela tråden och sen gå tillbaka och svara.

Släpp det bara och jobba på att gilla dig själv lite mer än du verkar göra ;)

Jag fattar inte heller. Micaela är inget särskilt vanligt mansnamn, hon är inte här så ofta att hon verkar fiska efter likes, hon försökte inte trolla tråden och var inte det minsta elak.

Helt obegripligt.

Oj, jag läste helt fel. Ber om ursäkt för att jag tolkat Michaela som en Man. Skyller på sömnbrist den här veckan. Tyckte ändå det var oförskämt och lät som hon bara vara ute efter likes.

Ahh, jag är inte ensam om att vara trött alltså :D
Ja, fast hur jag framstår som här och när jag är på dejt ser jag som två vitt skilda världar. Buke gillar jag för att man kan lufta tankar. Så jag såg det inte som relevant. Men ja då menade hon kanske väl med sin inlägg fast jag inte tolkade det så.

Jag har helt tappat sugen att dejta... Hittar inga som jag tycker verkar vara intressanta nog att kontakta och jag får inga vettiga mail på hp heller. Jag kanske borde ta en paus... :down:

Jag är 171,5 och har nog i min ungdom bara haft pojkvänner som var lika långa eller snäppet kortare än jag med endast två undantag. Och han jag är gift med nu då ;)
Den enda jag har dissat pga "yttre attribut" var när jag var 26 och dejtade en yngre (och kortare) kille, där jag tyckte han var för ung, kommer inte ihåg, men har för mig att han var 22.

Ok, mitt mansbittra jag tog en tillfällig paus..
Hittade en igår, visade sig att han tränar på Actic (som jag) i Uppsala (som jag) och ibland på det gym där jag mer eller mindre är bosatt.
"Men oftast på kvällarna".
Idag satt jag dyngsvettig, överenergisk och supercharmig (dvs mitt bästa jag :rofl: ) där efter dagens Bodyjam med världens härligaste gäng.
Så kom en man, som sa hej och vi pratade lite (inget ovanligt egentligen, jag pratar med allt och alla där i princip :D ) sen slog det mig att det mest troligt faktiskt var han..
:o :rofl:
Och var det han skulle jag inte ha något emot att lära känna honom i alla fall...jag känner ju redan de flesta där...så why not?! :D

Känner mig som en tonåring som blir helt till mig varje gång kollegan gillar en av mina bilder på insta :rofl:
Skrev lite förut innan han fick på planet och han avslutade med att vi ses om en vecka :laugh:

På tal om längd är han nästan 2 m lång och drygt 100 kg muskler :d

Träffade en supersöt kille igår, han ville ses igen. Men sexet var helt värdelöst så blir nog inget mer där...

hgnjjirmqeuxuuc.jpg

oumgigvwbckvpq.jpg

Skulle nån dissa mig för att jag är en kortis så är det ju hans förlust, men som sagt så är det ingen som haft några negativa synpunkter på min ringa längd. Tvärtom :cool:

Men 161 är väl inte särskilt kort :cautious:? Det är väl ofta i spannet 160-170 som de flesta kvinnor ser ut att vara i längd? Mitt ex (som jag var tillsammans med i 27 år) är 153 och hon är i den kortare skalan, inte för att det brydde mig ett dugg. Inget jag ens funderade på.

Har däremot ett ex som är lika lång som jag, 178 det var väldigt praktiskt när man kysstes :D, bara böja på skallen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 238
Senast: Lyan
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vet att flera här har gjort det och nu står jag själv lite inför något slags bokslut. Min partner har fått en karriärmöjlighet som det...
Svar
4
· Visningar
705
Senast: grodan21
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 289

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka