TackarHelt OT på alla sätt och vis - men tjusig jycke!
Inte min, men jag har fött upp henne och hjälpte husse med att ställa henne i vintras
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TackarHelt OT på alla sätt och vis - men tjusig jycke!
Men driver du eller?
Men vem är denna "han" du talar om? Och vad exakt är det som tyder på att "han" är ett troll?Ehh, nej ? Jag är fullt medveten att jag framstår som bitter.
Så att kommentera något uppenbart är ju ett enkelt sätt att fiska likes ?
Jag skiter väl i om han tycker jag är bitter? Hur great han än må vara så är det inte honom jag ska dejta?![]()
Men vem är denna "han" du talar om? Och vad exakt är det som tyder på att "han" är ett troll?
Att kalla nån för troll är jävligt oförskämt om man inte har på fötterna. Bara så du vet.
"Han" är inte oförskämd även om du inte gillar vad "han" skriver.Är man oförskämd själv så förtjänar man inte ett bra bemötande ?
"Han" är inte oförskämd även om du inte gillar vad "han" skriver.
Jag förstår inte på vilket sätt hans inlägg ska hjälpa mig ? Kan du förklara för mig?
Jag fattar inte heller. Micaela är inget särskilt vanligt mansnamn, hon är inte här så ofta att hon verkar fiska efter likes, hon försökte inte trolla tråden och var inte det minsta elak.
Helt obegripligt.
Släpp det bara och jobba på att gilla dig själv lite mer än du verkar göra![]()
![]()
![]()
Skulle nån dissa mig för att jag är en kortis så är det ju hans förlust, men som sagt så är det ingen som haft några negativa synpunkter på min ringa längd. Tvärtom![]()
Men 161 är väl inte särskilt kort?