Inte bara nätdejting del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
När man dräller kvar på gymmet...så händer DET HÄR...

"Du kommer få ligga ikväll! Det vet jag!"
- jasså . ..hur vet du det??
"För att jag säger det, och du BEHÖVER det!"
- men...men...
"NEJ! Inga men! På honom och kn....a loss nu!! Heja!"
- Du, jag lovar att du blir den första - och enda- som kommer få veta i så fall...
"...och så vill jag ha detaljerna sen ;)"
Jösses...tur det var folktomt där i övrigt :rofl::rofl::rofl:
Men jag tror inte det blir något av med det...:p
Jag tror han kommer dissa mig.

Haha, älskar att min bästis är så himla engagerad i detta med kollegan.
Han har talat om vårt jag ska parkera, ritat en pedagogisk karta med sitt hus, parkering och kollegans hus.
Ska komma och möta mig, ta hundarna och eskortera mig till kollegans hus, kolla så jag går in och inte smiter :rofl:

Många gånger, men det verkar som sagt vara en död vinkel på något vis för honom i den här konflikten. Han lyssnar, men förstår inte, och kontrar med ytterligare något förminskande typ som att "Ja, men det är ju ingen stor sak att bla bla.." och tar upp ursprungskonflikten igen.

Jag har bett om ursäkt för att jag skrev till honom att han inte behövde höra av sig igen. Det var dumt och onödigt av mig och ja.. faktiskt en överreaktion i den situationen.

Jag tror att 60% av det här är kommunikationsmissar, men 40% känns tyvärr som något annat som brister.

Tråkigt, för honom handlar det ju säkert om ursprungskonflikten fortfarande. Jag kan som sagt förstå hans agerande utifrån det till viss del då jag säkert hade kunnat ta det så. Men oviljan att backa tillbaka och iaf försöka se det från ett annat perspektiv tycker jag är rätt trist av honom (för att säga det milt).

Bröt med M nu. Jag har en ganska hög tolerans för människors brister och att ingen är perfekt, men jag tänker inte acceptera att bli förminskad och tystad i en relation. Det gör extra ont eftersom jag faktiskt är kär i honom :( Allt annat har ju varit rosa moln. Det känns också sorgligt att han förmodligen inte ens vet vad han gjort fel, men eftersom jag har försökt förklara och han inte lyssnar så kan jag heller inget göra.

Det som känns tufft just nu är att åter igen känna att livet är som ett blankt papper. Jag trodde verkligen att han var rätt, det kändes så i hela kroppen. Det här med att få dela livet med någon och skaffa familj kändes plötsligt inte som något ouppnåeligt längre. Och vi hade massa planer för hösten som just nu bara känns.. tom.

Jag gick och köpte lite blommor och började pyssla i lägenheten. Tänkte göra det lite fint i veckan som kommer om jag lyckas bli frisk. Att pyssla om hemmet känns i förlängningen som att pyssla om mig själv lite, slicka mina sår.

Bröt med M nu. Jag har en ganska hög tolerans för människors brister och att ingen är perfekt, men jag tänker inte acceptera att bli förminskad och tystad i en relation. Det gör extra ont eftersom jag faktiskt är kär i honom :( Allt annat har ju varit rosa moln. Det känns också sorgligt att han förmodligen inte ens vet vad han gjort fel, men eftersom jag har försökt förklara och han inte lyssnar så kan jag heller inget göra.

Det som känns tufft just nu är att åter igen känna att livet är som ett blankt papper. Jag trodde verkligen att han var rätt, det kändes så i hela kroppen. Det här med att få dela livet med någon och skaffa familj kändes plötsligt inte som något ouppnåeligt längre. Och vi hade massa planer för hösten som just nu bara känns.. tom.

Jag gick och köpte lite blommor och började pyssla i lägenheten. Tänkte göra det lite fint i veckan som kommer om jag lyckas bli frisk. Att pyssla om hemmet känns i förlängningen som att pyssla om mig själv lite, slicka mina sår.

Fy vad tråkigt men jag tror det var helt rätt beslut baserat på vad du skrivit här :(

Jag blev riktigt jävla osams med ryssen igår och så hejdå till honom.
Slut på detta velande en gång för alla.

Jag tycker du är stark som står upp för dig själv även om jag förstår att det är tufft.

Snyggingen hörde av sig tillslut. Jag trodde ju han ghostade mig.
Han va väldigt formell, inga smileys. Han frågar om jag är hemma och att vi kan prata i telefon nästa vecka.

Eftersom han inte nämner nåt om att ses och är kort så tror jag att tänker dissa mig över telefon. (Han tycker ju det är svårt att messa.)
Jag är bara irriterad på honom och vill inte ha någon kontakt då han ändå inte verkar intresserad så nu ghostar jag honom :down:.

Håller med @Bison. Utifrån vad du skrivit här så låter det ju helt klart som rätt sak att göra! Kanske du kan umgås lite extra med vänner nu ett tag för att få lite positiv energi från andra människor? Jättebra att du har fokus på att ta hand om dig själv!

Snyggingen hörde av sig tillslut. Jag trodde ju han ghostade mig.
Han va väldigt formell, inga smileys. Han frågar om jag är hemma och att vi kan prata i telefon nästa vecka.

Eftersom han inte nämner nåt om att ses och är kort så tror jag att tänker dissa mig över telefon. (Han tycker ju det är svårt att messa.)
Jag är bara irriterad på honom och vill inte ha någon kontakt då han ändå inte verkar intresserad så nu ghostar jag honom :down:.
Du vill inte bli ignorerad eller ghostad så du... Ignorerar och ghostar han?

Sen när är första gången med nån ny ens i närheten av att vara bäst :confused:

På sin höjd är det bra första gången/gångerna men blir det inte bättre sen så kan man nog fastställa att nä, den är inte bra på det här med sex.
Det finns såna.

Fast nu är jag lagom irriterad på karln.
Han har skickat typ 7 sms och ringt 2 ggr fastän jag sa när vi pratade tidigare att jag var för trött och skulle sova när jag kom hem (var ute med hunden då) och det var vid 22....så nästan för 2 timmar sen.
Att jag inte kan sova och därför är vaken vet ju inte han :cool:
Prata orkar jag i alla fall inte.

Det finns såna.

Fast nu är jag lagom irriterad på karln.
Han har skickat typ 7 sms och ringt 2 ggr fastän jag sa när vi pratade tidigare att jag var för trött och skulle sova när jag kom hem (var ute med hunden då) och det var vid 22....så nästan för 2 timmar sen.
Att jag inte kan sova och därför är vaken vet ju inte han :cool:
Prata orkar jag i alla fall inte.
Gud vilken jobbig typ. Fattar inte varför en del håller på sådär? Hade kontakt med en nyligen och först skrev jag att jag inte riktigt hann med i hans mess-tempo och sen tog det en halv dag så fortsatte det likadant.

Sen när är första gången med nån ny ens i närheten av att vara bäst :confused:

På sin höjd är det bra första gången/gångerna men blir det inte bättre sen så kan man nog fastställa att nä, den är inte bra på det här med sex.

Varför inte då bara guida killen och berätta hur ni vill ha det ? :confused:

Va tråkigt att det inte funkade. Men starkt av dig att stå upp för dig själv!!

Jag tycker att du gör helt rätt att bryta redan nu, även om jag förstår att det måste kännas skitjobbigt och tomt.
Om du vill kan vi ju dra ihop en liten Buketräff när du återhämtat dig lite?
Vi är ju ändå en del från Stockholm i denna tråden :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 287
Senast: gullviva
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 242
Senast: Lyan
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vet att flera här har gjort det och nu står jag själv lite inför något slags bokslut. Min partner har fått en karriärmöjlighet som det...
Svar
4
· Visningar
711
Senast: grodan21
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 289

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat