Misstänker att det kan va såHan kommer nog inte fatta varför jag fortfarande vill reda ut det här nästa vecka. Det var ju ett så litet bråk, och det stämmer. Bråket i sig var litet i början och jag skulle bli fullkomligt tokig om jag dejtade någon som vägrade släppa småsaker. Det är väl ungefär där han står just nu, skulle jag gissa. Men att han i två dygn i rad har kört över och förminskat mig är betydligt allvarligare, men det är som att han har en död vinkel där på nåt märkligt sätt.
Fast, igen. Precis som du själv har skrivit så är han säkert inte en dålig människa, även om han verkar suga på att kommunicera. Men jag hade själv kunnat gå bananas över att det blev en så stor grej, just för att det blev en så stor grej och för att jag(han?) inte har verktyg att hantera det efter 1 månads dating. Har du sagt till honom att det här handlar om att han förminskar dig, eller tror han fortfarande det handlar om ursprungskonflikten?
Jag kan bara tala för mig själv, och jag hade blivit rädd,ledsen,arg och irriterad om någon hade skrivit "du behöver inte höra av dig mer" till mig så snart in i en relation för att jag har mkt annat i huvudet/att göra.
Sen kanske det helt enkelt är så att ni har olika anknytningsmönster som båda är destruktiva och inte passar ihop (det har jag varit med om, jag är nog mkt som du men oxå mkt som M) men det här skriker bara kommunicera för mig. Om du vill vara med honom dvs. Berätta varför om du kan, jag gjorde det tidigt i nuvarande relation. Utan det tror jag vi hade slutat träffas efter 2 dater och en utlandsresa