C
C_L
Vad är er Inspiration i denna stund?
Jag inspireras av olika saker hela tiden, en dräkt, en vacker sadel, en lyckad lektion, en vacker häst, ja anledningarna till ridning och att fortfarande ha suget efter ett ridpass är ju grundläggande i sig, och för mig har det faktiskt skett en förändring från yngre dagar
När hästen enkom
Var Inspiration för att rida.
Just denna Sommarkväll kände jag igen något i magtrakten
Det var suget efter en stilla skrittstund
på långa tyglar
I solnedgången.
Men hästen är inte hemma så jag får förvalta känslan och åter plocka fram den vid tillfälle.
Förra veckan fick jag återse en för mig kär hästvän, en "damsadelhäst" och jag fick se vackra bilder av dräkter och hattar..
Jag kunde ridit där och då men då ville jag spara den stunden till min egen pålle..
Inspirationen kan alltså komma varifrån som helst..
Jag ska bara bli bättre på att förvalta den
Var kommer er ifrån?
Jag inspireras av olika saker hela tiden, en dräkt, en vacker sadel, en lyckad lektion, en vacker häst, ja anledningarna till ridning och att fortfarande ha suget efter ett ridpass är ju grundläggande i sig, och för mig har det faktiskt skett en förändring från yngre dagar
När hästen enkom
Var Inspiration för att rida.
Just denna Sommarkväll kände jag igen något i magtrakten
Det var suget efter en stilla skrittstund
på långa tyglar
I solnedgången.
Men hästen är inte hemma så jag får förvalta känslan och åter plocka fram den vid tillfälle.
Förra veckan fick jag återse en för mig kär hästvän, en "damsadelhäst" och jag fick se vackra bilder av dräkter och hattar..
Jag kunde ridit där och då men då ville jag spara den stunden till min egen pålle..
Inspirationen kan alltså komma varifrån som helst..
Jag ska bara bli bättre på att förvalta den
Var kommer er ifrån?