inspiration från "hur högt har du hoppat" tråden

F

fiffi

ja så nu undrar jag hur högt ni har hoppat barbacka? skriv gärna om de var en häst eller ponny också.

jag har hoppat 90 med min c-ponny

Sv: inspiration från "hur högt har du hoppat" tråden

Hoppade 130 i gramma och grimskaft med damen.. Hon stannde så snällt efteråt så :D

en stock på 80cm då jag red b-ponny och var smått galen. o jaa jag satt kvar!

minst 110 barbacka (m träns) ca 1 meter (i grimma)
på min första Arab val ca 152
(honom kunde man göra ALLT med :love: ) + man va ju liiite tuffare som yngre :angel:

Jadu.
De måste ju vara med min ridskoelstjärna... Vi har väl hoppat runt 1m barbacka.. Vet faktiskt inte riktigt.

Ca 80cm med en Krevad-stridsvagn på ridskola. Folk har sagt mig att det såg både farligt och komiskt ut på samma gång...

30-40 cm med min lilla c-ponny islänning :) :love:

På ponny 75-80 cm :) häst 90 cm ..

typ runt 80 me min lilla fjording :love: :)

På de hästarna ja rider nu skulle ja inte ens kunna tänka tanken på att ens trava över en bom barbacka :crazy: :p

runt 120 me lektionshäst tror jag, sista gången jag rider barbacka :D
(jag e kille) :cry: smärta
på grund av de har jag aldrig hoppat mina egna barbacka men man vet aldrig

jag har under mina 14 år på hästryggen aldrig hoppat barbacka.. enbart för att resten av eleverna i mina grupper har varit ett gäng kycklingar..
men nu snart kommer det.. har försökt fått me dom.. polarens ponny rider ja inte barback på öht.. litar inte på henne så mkt vid hoppningen heller..

Har tävlat LA och för d-ponny är väl det 1,10. (Maskeradhoppning).

Hej alla GLADA!!! :banana: Jag har hoppat som högst 130 i en kombination me 2 parallell oxrar. Ja va inte redo för det när ja gjorde de... Vet inte va min dåvarande tränare tänkte på!!! med mitt underbara halvblod har ja hoppat ca 120..komb. bana på 115 o tävlat 1m...första lokala tävlingen. (Hon e 7 o ja e 14 :D ) kram på er alla!

Med min fd c-ponny hoppade jag 70 cm med grimma och grimskaft och 90 cm med träns.

På min systers fd.travare som inte tycker hoppning är SÅ kul har jag hoppat (med träns) bara typ 50 cm.

De hästar jag hoppat högre med har jag aldrig vågat/fått (en del har ju ej varit mina hästar) hoppa barbacka för de har varit så heta! :rofl:

Asti Cinzano skrev:
Hej alla GLADA!!! :banana: Jag har hoppat som högst 130 i en kombination me 2 parallell oxrar. Ja va inte redo för det när ja gjorde de... Vet inte va min dåvarande tränare tänkte på!!! med mitt underbara halvblod har ja hoppat ca 120..komb. bana på 115 o tävlat 1m...första lokala tävlingen. (Hon e 7 o ja e 14 :D ) kram på er alla!

Det kan du väl ändå inte mena att du har gjort allt detta barbacka?? :eek:

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 356
Senast: fio
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 544
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 451
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte göra en dagboks tråd här. Inte för jag har nåt jätte viktigt att skriva om eller att jag tror att jätte många är så...
2
Svar
23
· Visningar
3 801
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?