Det är kanske modernt med den stilen nybörjar-stilenVisst kan det vara snyggt med ett överdrag, men det här tycker jag ser ut som nån som nyss börjat syslöjden tråcklat ihop.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är kanske modernt med den stilen nybörjar-stilenVisst kan det vara snyggt med ett överdrag, men det här tycker jag ser ut som nån som nyss börjat syslöjden tråcklat ihop.
Kejsarens nya kläder?Det är kanske modernt med den stilen nybörjar-stilen
Belysning!
Jag funderar hur jag ska göra med belysning i mitt nya sovrum. Jag vill inte borra i väggen då jag inte vill låsa sängen till ett visst läge utan vill kunna möblera om. Jag funderade på om jag kanske skulle haft en stående lampa på nattduksbordet men det känns som att den kommer hamna i fel läge för läsning.
Jag har ingen sänggavel så det finns inget att fästa i som inte är väggen. Det finns ju väggfästen där man inte behöver borra men vad jag kan se finns det ingen garanti för att inte tapeten skadas ändå när man tar bort den.
Sitter ni på några finurliga lösningar? Hur har ni?
Min lata sida skulle säga att det där gör det alldeles för komplicerat att flytta på sängen sedan Tur att jag inte är @ExileJag hade ett tag en tanke om att hänga sänglampor ifrån taket. Och då hänga dom i tex bra läshöjd.
Det går åt en del sladd beroende på vart man har uttagen förstås, men det kanske det kan va värt.
Då blir det ju också bara ett litet hål i taket efter kroken om du skulle flytta sängen.
Visa bifogad fil 47275
Typ såhär.. Lånad bild från Google.
Problemet som jag ser det är att om en vill sova och en vill läsa så går det inte att skärma av ljuset utan man stör om man som jag är ljuskänslig.Jag hade ett tag en tanke om att hänga sänglampor ifrån taket. Och då hänga dom i tex bra läshöjd.
Det går åt en del sladd beroende på vart man har uttagen förstås, men det kanske det kan va värt.
Då blir det ju också bara ett litet hål i taket efter kroken om du skulle flytta sängen.
Visa bifogad fil 47275
Jag hade ett tag en tanke om att hänga sänglampor ifrån taket. Och då hänga dom i tex bra läshöjd.
Visa bifogad fil 47275
Problemet som jag ser det är att om en vill sova och en vill läsa så går det inte att skärma av ljuset utan man stör om man som jag är ljuskänslig.
Gillar det verkligen! Förutom alla uppstoppade djur. Varför vill man ha uppstoppade djur öht?? Helt obegripligt.
Gillar det verkligen! Förutom alla uppstoppade djur. Varför vill man ha uppstoppade djur öht?? Helt obegripligt.
Superpersonligt hem, skithäftigt!Så häftigt! Älskar hem som känns personliga och där det finns mycket att kolla på
Jag har inte helt koll på varför man har uppstoppade djur, men jag är uppväxt med de som skjuter själva stoppar upp dem (oftast gör ju någon annan det) och sätter på väggen.Gillar det verkligen! Förutom alla uppstoppade djur. Varför vill man ha uppstoppade djur öht?? Helt obegripligt.
Förstår att många tycker det annars vore det konstigt att ha uppstoppade djur. Men det känns märkligt med döda levande djur som stirrar på en.Kan bara svara för mig själv. Jag tycker det är fint (av nån underlig anledning!)
Jag gillar det inte alls, tycker inte om när det är monterat enbart horn heller.Förstår att många tycker det annars vore det konstigt att ha uppstoppade djur. Men det känns märkligt med döda levande djur som stirrar på en.
Jag tycker att du har en rätt häftig inredningsstil. Inte bara med denna bilden utan överlag. Du har liksom en röd tråd hela tiden. I första anblicken kan det möjligen se lite spretigt ut med tanke på att det är flera olika stilar (vika hem har inte det iofs) men just den här röda tråden gillar jag verkligen.Sakta men säkert
Visa bifogad fil 47711
Jag tycker att du har en rätt häftig inredningsstil. Inte bara med denna bilden utan överlag. Du har liksom en röd tråd hela tiden. I första anblicken kan det möjligen se lite spretigt ut med tanke på att det är flera olika stilar (vika hem har inte det iofs) men just den här röda tråden gillar jag verkligen.
Vi har hyfsat olika smak men man ser verkligen att här bor det någon med känsla för färg och form!