@Elegant machinery Riktigt fint!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow! Så fint! Mer bilder!Vi körde med tapet med svag "linnestruktur" här hemma i de rum vi ville ha enfärgat men ändå inte målat. Vi blev nöjda med resultatet, sobert men ändå lite liv i. Tror det fanns någon rosa-aktig nyans också om du skulle gilla det
@Elegant machinery Riktigt fint!
Jag blev lite småirriterad här hemma i kaoset och tänkte "bor folk verkligen sådär ".Jag kanke ska tillägga att det där är en produktbild, tyvärr ser det inte ut så hos mig
Då kan jag lugnt säga att jag inte gillar fåtöljen.Jag kanke ska tillägga att det där är en produktbild, tyvärr ser det inte ut så hos mig
Jättefint!Vi körde med tapet med svag "linnestruktur" här hemma i de rum vi ville ha enfärgat men ändå inte målat. Vi blev nöjda med resultatet, sobert men ändå lite liv i. Tror det fanns någon rosa-aktig nyans också om du skulle gilla det
Lägg gärna ut en före- och efterbild om du vill !Blev inspirerad av den här tråden och har köpt chalk paint till min soffbordskista som börjar bli lite sliten.
Kommer dock inte göra någon shabby chick eller effekter, bara måla och vaxa ovansidan
Visa bifogad fil 46893
Haha varför då ? Det är ju bara en vanlig fåtölj??Då kan jag lugnt säga att jag inte gillar fåtöljen.
Ja? Jag tycker inte den är snygg utan rätt ful, eftersom det inte är @Elegant machinerys fåtölj så kan jag ju skriva det utan att såra henne.Haha varför då ? Det är ju bara en vanlig fåtölj??
Hur var färgen att jobba med?
Hur var färgen att jobba med?
Jag tycker det ser mysigt ut med linnetyger på möbler men när det ser ut som någon form av överdrag undrar jag alltid vad för fult åbäke som döljer sig underJa? Jag tycker inte den är snygg utan rätt ful, eftersom det inte är @Elegant machinerys fåtölj så kan jag ju skriva det utan att såra henne.
Belysning!
Jag funderar hur jag ska göra med belysning i mitt nya sovrum. Jag vill inte borra i väggen då jag inte vill låsa sängen till ett visst läge utan vill kunna möblera om. Jag funderade på om jag kanske skulle haft en stående lampa på nattduksbordet men det känns som att den kommer hamna i fel läge för läsning.
Jag har ingen sänggavel så det finns inget att fästa i som inte är väggen. Det finns ju väggfästen där man inte behöver borra men vad jag kan se finns det ingen garanti för att inte tapeten skadas ändå när man tar bort den.
Sitter ni på några finurliga lösningar? Hur har ni?
Beror på hur stark sänglampa man har om man har en på nattduksbordet tänker jag. Jag har en mörk skärm på min för att jag vill ha det dovt, men det skulle ju gå att köpa en ljus och stark glödlampa istället.Belysning!
Jag funderar hur jag ska göra med belysning i mitt nya sovrum. Jag vill inte borra i väggen då jag inte vill låsa sängen till ett visst läge utan vill kunna möblera om. Jag funderade på om jag kanske skulle haft en stående lampa på nattduksbordet men det känns som att den kommer hamna i fel läge för läsning.
Jag har ingen sänggavel så det finns inget att fästa i som inte är väggen. Det finns ju väggfästen där man inte behöver borra men vad jag kan se finns det ingen garanti för att inte tapeten skadas ändå när man tar bort den.
Sitter ni på några finurliga lösningar? Hur har ni?
Så har jag gjort på några fåtöljer. De finasteJag tycker det ser mysigt ut med linnetyger på möbler men när det ser ut som någon form av överdrag undrar jag alltid vad för fult åbäke som döljer sig under
Visst kan det vara snyggt med ett överdrag, men det här tycker jag ser ut som nån som nyss börjat syslöjden tråcklat ihop.Jag tycker det ser mysigt ut med linnetyger på möbler men när det ser ut som någon form av överdrag undrar jag alltid vad för fult åbäke som döljer sig under