Fördelen med 1 är att gästerna kan hjälpa till att hacka lök medans de dricker vin, på alternativ 2 kan de enbart dricka vin
haha de väger tungt känner jag! Kanske blir alternativ 1 då!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fördelen med 1 är att gästerna kan hjälpa till att hacka lök medans de dricker vin, på alternativ 2 kan de enbart dricka vin
haha de väger tungt känner jag! Kanske blir alternativ 1 då!!
Jag hade också valt alt. 1 , som på bilden du visar ovan. Det blir en bättre och mera praktisk arbetsyta tycker jag och flera kan göra saker samtidigt i köket utan att vara i vägen för varandra.
Jag tycker absolut att alternativ1 är bäst.Tack för alla svar!
Vet inte om man får lov att göra såhär eller hur det fungerar, men hittade en app som hette printrest (?) så har tagit några bilder därifrån för att visa lite bättre än min paintritning
Detta är vad jag förstår dom flesta här tycker är bäst? Det är alternativ 1 jag inte är lika förtjust i
Detta är såhär jag vill ha det:
Lovar att inte kapa tråden med mer bilder nu!!
detta håller jag att pula med för tillfället. Belysning under skåpen och målar luckorna vita. Se är original från när huset byggdes -76 och är i någon lackad furu. Vill ha det lite mysigare, lite ljusare och mer ombonat.
Visa bifogad fil 44358
Har du kollat på Rusta? De brukar kunna ha fina tapeter som inte kostar skjortan, en arm och ett ben.Funderar på att tapetsera om mitt lilla (ca 2x3 meter) sovrum igen...... Tar tacksamt emot förslag på fina, mysiga tapeter som inte kostar fantasisummor ! Ska passa i ett torp från 1800-talet, så ska alltså vara i lite "gammaldags" stil.
Jo, det är där jag har köpt ALLA mina tapeter på sistone. Jag börjar känna att jag har sett allt de har, och söker inspiration någon annanstans denna gången.....Har du kollat på Rusta? De brukar kunna ha fina tapeter som inte kostar skjortan, en arm och ett ben.
Hornbach?Jo, det är där jag har köpt ALLA mina tapeter på sistone. Jag börjar känna att jag har sett allt de har, och söker inspiration någon annanstans denna gången.....
Åh, WOW.... Jag hittade några jättesnygga där......Hornbach?
Enda nackdelen är väl avståndet, vill minnas att du bor i Småland? Men det är en av mina favoritbutiker, till min lycka öppnade de här i BoråsÅh, WOW.... Jag hittade några jättesnygga där......
Fast man kan beställa. Det funkar för mig !Enda nackdelen är väl avståndet, vill minnas att du bor i Småland? Men det är en av mina favoritbutiker, till min lycka öppnade de här i Borås
www.stuvbutiken.seJo, det är där jag har köpt ALLA mina tapeter på sistone. Jag börjar känna att jag har sett allt de har, och söker inspiration någon annanstans denna gången.....