Ska måla stommen också, men vad kan jag göra med tyget?
Det var fint med bara prickar... inte allt annat...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul idé! Vad för typ av färg har du använt?
Kul idé! Vad för typ av färg har du använt?
Ska måla stommen också, men vad kan jag göra med tyget?
Det var fint med bara prickar... inte allt annat...
Nej ful blev den inte! Men kanske måla träet tex mörkblått och sedan enstaka prickar i tyget med samma kulör?Gud, den blev så ful är ju inte riktigt klar heller.
Visa bifogad fil 44554
Nej ful blev den inte! Men kanske måla träet tex mörkblått och sedan enstaka prickar i tyget med samma kulör?
Hur har du tänkt fortsättningen? En vägg täckt av tavlor, en tavelvägg, det hade varit häftigtVäggen påbörjad!
Visa bifogad fil 44556
Hur har du tänkt fortsättningen? En vägg täckt av tavlor, en tavelvägg, det hade varit häftigt
Jag gillar den, påminner om Ikeas tyger stockholm.Gud, den blev så ful är ju inte riktigt klar heller.
Visa bifogad fil 44554
Behöver tips. Ska köpa dörrhandtag till mina innerdörrar, gammal gård, balkar i taket och mörkt trägolv. Har furudörrar som kommer behandlas med roslagsmahogny. Är inne på mässingsfärgade eller svarta i järn.
Har furudörrar som kommer behandlas med roslagsmahogny.
Tänkte samma, jag använder linolja med lite tjära till de mest utsatta delarna på fönstren utvändigt och det stinker tjära inomhus lång tid efteråt.Brukar man använda Roslagsmahogny inomhus? Vi målade ytterdörrarna till vårt förråd i roslagsmahogny (Kimröksfärgad), men allt luktar verkligen tjära nu, plus att man blir svart om fingrarna när man tar på dörrarna. Personligen skulle jag varit försiktig med att använda det inomus.
Det är kanske inte det jag menar när jag tänker på det, för som du säger så brukar jag använda det utomhus (stallet). Får fundera på vilken jag menar.Brukar man använda Roslagsmahogny inomhus? Vi målade ytterdörrarna till vårt förråd i roslagsmahogny (Kimröksfärgad), men allt luktar verkligen tjära nu, plus att man blir svart om fingrarna när man tar på dörrarna. Personligen skulle jag varit försiktig med att använda det inomus.
Det är inte bets du menar då? Finns i många nyanser från väldigt ljust till mörkt, och man ser träet igenom.Behöver tips. Ska köpa dörrhandtag till mina innerdörrar, gammal gård, balkar i taket och mörkt trägolv. Har furudörrar som kommer behandlas med roslagsmahogny. Är inne på mässingsfärgade eller svarta i järn.