Mineur
Moderator
Skickar PM!Vad är det för företag? Har börjat spana på bord
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skickar PM!Vad är det för företag? Har börjat spana på bord
Och var är bilderna??Skickar PM!
Haha, tänkte väl att någon skulle inkomma med krav på det! Det var lite stökigt med kartonger och grejer igår, men ikväll ska jag nog lyckas ta en bild eller två!Och var är bilderna??
Vilken av dem? Blå, vita eller stjärniga?
Ni hade väl ett ganska fint bord redan och blå stolar (eller om det var tvärtom) men de kanske kan användas som utomhusmöbler istället?Jag lyckades! Ovan matbord + stolar levererades i förmiddags (dock en modell utan guld längst ner på stolsbenen) och jag kom just in i vardagsrummet för att upptäcka att sambon monterat hela rasket medan jag skypade med en kompis. Det blev precis lika snyggt som jag trodde att det skulle bli!
Lustigt nog upptäckte jag att möblerna dessutom kommer från ett svenskt möbelföretag i Växjö! Kul att mötas av en informationsblad på svenska när jag öppnade första kartongen, det känns lite som att det var "meant to be"
Haha förlåt! Stjärnorna är före, det blåa och vita är det jag målat.Vilken av dem? Blå, vita eller stjärniga?
Jo, vi har fortfarande kvar den uppsättningen och försöker faktiskt att sälja den just nu. Jag vet inte riktigt varför, men jag tyckte aldrig att det såg särskilt bra ut... Det passade bra i vår förra lägenhet, men i den här trivdes vi aldrig riktigt med det. Att göra dem till utemöbler var ju i och för sig en bra plan B ifall vi inte hittar någon som vill köpa!Ni hade väl ett ganska fint bord redan och blå stolar (eller om det var tvärtom) men de kanske kan användas som utomhusmöbler istället?
Tack!Wow! Det här ska sparas som inspiration till mitt blivande bibliotek. Vart kommer tapeten ifrån?
Kände precis samma. Helt annorlunda mot vad jag har det men hela den "hörnan" såg verkligen jättemysig ut.Vi har helt olika stilar @Vallmo men jag gillar verkligen kartväggen!