Kul! Jag tycker själv att den är jättefin men jag skulle lurig valt den från början. Det gjorde min son.Vi har helt olika stilar @Vallmo men jag gillar verkligen kartväggen!
För övrigt har mina barn helt olik smak som kanske syns på bilderna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul! Jag tycker själv att den är jättefin men jag skulle lurig valt den från början. Det gjorde min son.Vi har helt olika stilar @Vallmo men jag gillar verkligen kartväggen!
Jag har snöat in på mer växter...
Visa bifogad fil 35847
Gud vilken fin kruka! Jag är just på jakt efter en kruka att hänga i köksfönstret. Var kommer din ifrån?
Puh, när mamma varnade för att allt syns på ett svart bord så menade hon verkligen att ALLT syns på ett svart bord! Det är det enda negativa med våra nya möbler, men det är nog bra träning för mig som pedant att vänja mig vid att där kan få ligga ett dammkorn eller tre i några dagar utan att världen går under
Det här bordet är lite blankt också, bara så att man verkligen ska se minsta lilla dammkorn!Vet vad du menar! Vi har svarta sängbord, en stor svart byrå och jag har ett svart skrivbord
Det här bordet är lite blankt också, bara så att man verkligen ska se minsta lilla dammkorn!
Suck, det ska bli skönt med höst & vinter så man slipper se sina möbler i dagsljus så ofta
Tack! Jag är orimligt nöjd!