Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den ser så annorlunda ut kulören på din bild! Grönare. Snyggt!Visa bifogad fil 35987
Äntligen fick jag tummen ur och målade om byrån. Handtag fick den också! Svårt att återge färgen ordentligt men det är den Dusty olive som @Vallmo hade använt ignorera röran runt omkring..
Det är inte samma färg. Jag har använt Black Hills från autenticos chalkpaints.Visa bifogad fil 35987
Äntligen fick jag tummen ur och målade om byrån. Handtag fick den också! Svårt att återge färgen ordentligt men det är den Dusty olive som @Vallmo hade använt ignorera röran runt omkring..
Insåg nu att det var @Angel jag fick färgidén från, rörde visst ihop det lite.Det är inte samma färg. Jag har använt Black Hills från autenticos chalkpaints.
Men den är väldigt lik.
Det ser ju ut att bli hur bra som helst @tornblomma!
Den var väl jättefin ? Och färgen var jättefin också, men var de fick "korall" ifrån kan man ju undra ?? Jag tänker mig något mycket mer åt orange/aprikos när jag hör korall.....Yes! Då blir det denna!
Visa bifogad fil 36023
Inte den snyggaste schäslongen jag hittat men tror den är skönast just för att den har ett ryggstöd lite mer som en soffa
Den var väl jättefin ? Och färgen var jättefin också, men var de fick "korall" ifrån kan man ju undra ?? Jag tänker mig något mycket mer åt orange/aprikos när jag hör korall.....
Yes! Då blir det denna!
Visa bifogad fil 36023
Inte den snyggaste schäslongen jag hittat men tror den är skönast just för att den har ett ryggstöd lite mer som en soffa
Den är fin men reproduktioner är trista tycker jag, hade hellre satsat på en originalmålning (av henne).Tänkte införskaffa en stor tavla med lite bordellkänsla att hänga ovanför schäslongen. Helst då med 20-tals vibe då alla originaldetaljer i lägenheten är just från 20-talet.
Tänkte tex på Gerda Wegener. Kanske denna med en fet guldram ovanför schäslongen? (Den finns i storlek upp till 1,5 meter bredd)
Visa bifogad fil 36064
Har turkos/grå väggar och grågröna sammetgardiner så tänker att färgerna kan funka...
Den är fin men reproduktioner är trista tycker jag, hade hellre satsat på en originalmålning (av henne).
Det gillar jag!Kanske slår på stort och målar något svulstigt bordelligt motiv själv
Det gillar jag!