Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag minns att jag hade sandaler, antingen sånna man bara stoppar in foten i eller sånna man knäpper bakom vristen då blir det inte så tätt/varmt om fötterna!Äldsta barnet ska börja förskoleklass, och det har kommit instruktioner om att de ska ha inneskor. Vad köper man då? Ett par vanliga skor som bara används inne? Någon särskild sorts inneskor - vad är det?
Det viktigaste är nog att de är enkla att sätta på och att de är namnade /lärare i f-klass.
Gympa- eller basketskor är ju inte bara att kliva i. Vi har kört foppisar, och vad jag sett är det det eller liknande dem som @Matmissbrukaren visar på bilden som ungarna har. Något som barnet gillar och bara är att kliva i, helt enkeltJa, det förstår jag, men vilken sorts skor brukar barnen ha? Gympaskor? Foppatofflor? Basketskor?
Gympa- eller basketskor är ju inte bara att kliva i. Vi har kört foppisar, och vad jag sett är det det eller liknande dem som @Matmissbrukaren visar på bilden som ungarna har. Något som barnet gillar och bara är att kliva i, helt enkelt
Vad som helst som är lätt att sätta på foten, dvs. Inget som ska knytas, utan sådana skor som bara är att trä i foten i. Som många nämnt; foppatofflor eller sandaler med kardborrespännen är mycket bra tips!Ja, det förstår jag, men vilken sorts skor brukar barnen ha? Gympaskor? Foppatofflor? Basketskor?
De får alldeles säkert inte springa inomhus iallafall. Det är för stor halkrisk så det finns ingen anledning till att ha springsäkra skor.Finns det någon särskild anledning till varför de inte kan ha skor med häl, varför är det viktigt att de kan kliva i skorna? Skor utan häl har ju nackdelen att det är svårt att springa i dem.
Vi har köpt typ scholl sandaler till sonen fast billigare märke. De är han nöjd med.
Beställt en hel bunke med namnlappar på filur att klistra på allt...
De får alldeles säkert inte springa inomhus iallafall. Det är för stor halkrisk så det finns ingen anledning till att ha springsäkra skor.
Nej men ett steg spring och lite bus klarar säkert de flesta tofflor, menade bara att du inte behöver tänka på att det ska vara skor som klarar av att man springer mer, som på t.ex. en idrottslektion.Nåja, jag skulle ju inte ta gift på att det aldrig kommer springas ett steg eller busas ens ett ögonblick...
Vad som helst som är lätt att sätta på foten, dvs. Inget som ska knytas, utan sådana skor som bara är att trä i foten i. Som många nämnt; foppatofflor eller sandaler med kardborrespännen är mycket bra tips!