Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du hade kunnat beskriva mig och min man. Visst har vi haft våra med och motgångar genom åren men aldrig att jag ångrat mig.
Jag tror att det finns många olika sätt att bygga ett stabilt och kärleksfullt förhållande på.
Ibland kan jag tycka att det finns en övertro till den där himlastormande, fantastiska kärleken vid första ögonkastet. Ett ideal om hur det skall kännas som är väldigt svårt att leva upp till.
Sen kan jag uppleva ibland att många passionerade förhållanden innehåller en massa tårar och folk som sårar varandra.
Jag är inte helt säker på att jag förstått din ursprungliga fråga.
Du menar en relation utan förälskelse, men menar du även utan attraktion?
För mig är attraktion ett måste.
Och katter är väldigt trevliga djur
Hm. Det här är så himla svårt. Jag har samma problem men 15 års mer erfarenhet.
Jag har varit kär och då har inte förhållandet fungerat och jag har mått dåligt.
Jag har haft flera förhållanden med superbra killar, långa, där jag inte varit kär och nej, för mig fungerar det inte i längden...
Så just nu är jag inne på att prio ett är att bli himlastormande kär och sedan får jag väl se om killen är vettig att satsa på, så det lär väl ta ett tag att hitta någon igen..
På något sätt verkar det dock hänga ihop tyvärr att när jag blir kemiskt himlastormande kär så är killarna inte vettiga...