Inköp av Hinderbommar!

M

Moja

Hejsan
Eftersom tjejen som hade bommarna i stallet har flyttat och tagit med sig bommarna så tänkte jag köpa nya.
Men vart finns det att köpa enkla hinderbommar? Behöver inte vara av trä.
Finns det något billigt?
Behöver inte alls vara av den lyxiga varianten,.

Sv: Inköp av Hinderbommar!

Vi köpte vanliga runda omålade bommar på Granngården (3 m), tror de kostade 100:- st. men det finns säker på andra ställen där de säljer virke el lik. te.x. på en brädgård. De måste ju inte vara runda heller 8-kantiga eller 4-kantiga är också bra.:)

Hejsan
Eftersom tjejen som hade bommarna i stallet har flyttat och tagit med sig bommarna så tänkte jag köpa nya.
Men vart finns det att köpa enkla hinderbommar? Behöver inte vara av trä.
Finns det något billigt?
Behöver inte alls vara av den lyxiga varianten,.

Jag köpte mina bommar av en kompis farfar. Det är ju inte "rena" bommar utan ganska raka stammar. Men det gick lika bra för hemmabruk:)

köp inte plast! våra bommar är i plast och är numer krokiga och böjda på sina håll. Dessutom bryr sig hästen jag rider inte ett jota om att lyfta på fötterna när han hoppar över dem... Neh, inte rekommenderat. Håll dig till trä om du kan...

Det var fyndiga hinderstöd måste jag säga.. har du gjort dom själv?

Liknande trådar

Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
475
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 656
Senast: astronaut
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 282
Senast: Squie
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
648
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka