Inför ESC (Utbruten från Melodifestivalen 2019 - deltävling 4)

Ni kan ju värma upp med mina favoriter Italien Belgien Schweiz Grekland Azerbaijan, Norge.... ;)
Grekland gillar jag också! Videon är suggestiv, som en rosa handmaid’s tale. Ibland kan ju en för bra video knäcka ett livenummer och få det att se lamt ut. Men jag kollade ett annat liveframträdande med sångerskan för ett tag sen och hon har faktiskt den där häftiga rösten även live.

I övrigt är jag synnerligen dåligt orienterad. Kollade Holland som är favorittippad men snark. Inte heller Italien kändes sådär toppen. Men ska kolla dina andra favoriter vid tillfälle. :up:

Liknande trådar

Tjatter En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Städar skafferiet, får ESC-feeling och måste...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 807
Senast: Lillgrådis
·
Äldre Med en vecka kvar till semifinal 1 i ESC 2018 kommer här årets första INFÖR ESC-tråd! Eftersom de slutat sända inför-programmen på tv...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
7 105
Senast: mandalaki
·
Äldre Välkomna till årets första officiella ESC tråd! :banana::banana::banana: För er som inte vet vad ESC är, så är det förstås Eurovision...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 896
Senast: corzette
·
Äldre Nu när vi avhandlat semifinal 1 (tråden finns kvar, fortsätt gärna diskutera där!) så är det hög tid att gå igenom semifinal 2 (går av...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
7 887
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025