Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jösses....
Jösses....
Alltså VEM röstar på ngt sådant? Inte bara pga scenframträdandet, låten var ju gräslig?
Äh, det var ju bättre än det mesta som vi hade att rösta på. Där fanns det ju åtminstone något att titta på och lyssna på. När det gällde de svenska bidragen somnade jag ju efter två sekunder i de flesta av låtarna, det gjorde jag inte av att se det därAlltså VEM röstar på ngt sådant? Inte bara pga scenframträdandet, låten var ju gräslig?
Jag har kollat på några react videos på YT där folk reagerat på den här. Folk älskar det tydligen. Det är väldigt Madonnainspirerat men ändå känns det väldigt Ukraina. Den riskerar att få en bra placering om de inte tvingas ändra på koreografin.
Jösses....
Äh, det var ju bättre än det mesta som vi hade att rösta på. Där fanns det ju åtminstone något att titta på och lyssna på. När det gällde de svenska bidragen somnade jag ju efter två sekunder i de flesta av låtarna, det gjorde jag inte av att se det där
Jag är inte så känslsig för vad de gör på scen, men här var ju även låten helkonstig??
Aja, fanns ju de som röstade på >Edward Bloom också så
https://www.bbc.com/news/entertainment-arts-47357471Ukraina kommer inte representeras av MARUV. Det har varit (och är fortfarande stort drama) kring vem som ska representera Ukraina. Kortfattat verkar det som att de är sura över att hon turnerat i Ryssland och gav hennes ett kontrakt hon var tvungen att skriva på inom 24 h. Kontraktet var omöjligt för henne att skriva på och av det jag förstått står i kontraktet förstår jag henne. Synd. Den hade placerat sig högt och hade varit en frisk fläkt i ett hittills blekt ESC-startfält.
Australien: topp eller flopp?
Min första tanke också, men många positiva kommentarer...men opera +stor kjol har ju gjorts bättre förut.Flopp.
Tänkte göra det inför deltävlingarnaJaha, dear friends. I veckan smäller det!
Tänker @voltis starta trådar om det?
Vad tror ni om utfallet?
Det är ju inte så många dagar kvar...Tänkte göra det inför deltävlingarna
separata låter bra, tycker jagFörresten vill ni ha en tråd per deltävling som sist eller bara en stor ESC tråd?
Tänkte om vi kör separata kan man även använda dom att livechatta i under sändningarna också
Separata, absolut!Förresten vill ni ha en tråd per deltävling som sist eller bara en stor ESC tråd?
Tänkte om vi kör separata kan man även använda dom att livechatta i under sändningarna också