• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Clintan
  • Startdatum Startdatum
Sv: Impuls

Jag kan ju svara för mig, jag fick ingen faktura över huvud taget från Stall Kilhult, inte ens frakten för skicken.

Så det "enda" som jag behöver betala är mina uppstallningskostnader på stationen (den jag haft stoet på) som blev betydligt mer än vad jag kanske hade behövt om hingsten varit fertil.

Sv: Impuls

Jag har mitt sto på Kilhult och jag har fått allt betalt inklusive uppstallningen. Det finns fördelar med att ha hästen på stationen där hingsten står och jag är mycket glad över att jag skickade dit hästen även fast jag bor norr om stockholm. Enda nackdelen med att skicka iväg henne så långt är att det känns som hundra år sedan jag såg henne sist.

Liknande trådar

Avel Ridsports hemsida meddelar att han tagits ur avel "I början av seminsäsongen 2007 konstaterades att Impuls hade dålig fertilitet. Nu...
2
Svar
26
· Visningar
3 771
Senast: Jerseyite
·
Avel "Oldenburgförbundet har efter ett besök i Sverige i slutet av förra året godkänt fyra svenska hingstar med genuin svensk härstamning...
Svar
3
· Visningar
1 134
Senast: Görel
·
C
Avel Jag har tappat bort vilken av trådarna det var som handlade om hingstvisningar - startar därför en ny då det snart är dags. Var nyss...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
12 765
Senast: Elington
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈