Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
mimus skrev:Det var kul att se Silvano, som nu är 99 % kandidat till mitt sto, Jackaroo var också fin men annars måste jag säga att gångartshästarna var en stor besvikelse.
bettan1 skrev:Var i Strömsholm i kväll och har precis kommit hem.
Jag HADE innan bestämt mig för Lucky Point (som jag såg på bruksprovet), men blev nu jätteförtjust i Hip Hop (har aldrig sett honom live förut). Så nu är det stor beslutsångest!
Jag skall åka på Flyinge-visningen också, slutar väl med ett tredje alternativ...
Av gångartshingstarna blev jag imponerad av Silvano, som såg mycket trevlig ut, härlig ökad trav!!
Hälsningar Elizabet
Hip Hop gillade jag också.Tur för mig att jag har två (tre...) ston, jag hade också bestämt mig för LP (har inte ångrat mig) och tar Hip Hop på den andra.
menar du att du avstod detI övrigt var jag väldigt nöjd med visningen, tyckte det var kul att de showade så! Kunde också förhandla tillräckligt (hade nog gått bättre om jag verkligen hade visat benen ).
Jag stod på kortsidan nere i manegen och hade en brun toypudelvalp...Vart fanns du ? Jag hörde ingen värmländska någonstans ...Clownen; jag såg nån med en pudel och smög mig upp bredvid och sa "Helen?" men fick ingen reaktion så det var nog inte du .