Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vad är det man ska kolla upp hos uppfödaren? Jag ska be om referenser, att jag vill prata med hans valpköpare från ex danmark. Betalar man isåfall innan man får valpen? och kan dem skicka valpen via flyg ensam?
Är det enkelt sen att regga in den hos skk?
Fast även om inköpspriset är billigare utomlands så när man väl lagt ihop alla summor för att få hem valpen och få den reggad och klar i SKK så har man inte sparat många kronor, om några alls.Då jag tycker 18.000 för en mops är alldeles för dyrt i Sverige..
hitta även mopsförmedlingen på internet där dem tar hem en valp från tjeckien till en. kostar mellan 8-15000 och då ingår allt papper osv och man hämtar den i sverige
Hitta en uppfödare i polen som även är registrerad i FIC. Så man kan regga valparna i skk. Kolla biljettpriserna och det var väldigt billigt att åka ner.. Hon fixar pass alla vacciner osv till resan. så själv behöver man bara fixa till jordbruksverket
Vad brukar "runt-omkring-kostnaderna" landa på? Sådär mellan tummen och pekfingret... Bara nyfiken