Illa....jag mår illa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Illa....jag mår illa...

Får hålla med bananabambi, har försökt i tre och ett halft år och är äntligen gravid, men när man inte får behålla något på tre dagar och har gått ner 5 kg på fyra veckor så klagar man. Men bara för att man klagar betyder det inte att man inte är lycklig över graviditeten, jag mår gärna illa och kräks bara jag får en liten bebis, men det blir jobbigt i längden.

*Vilya som är i v. 15+6 och fortfarande kräks varje dag*
 
Sv: Illa....jag mår illa...

Detär svårt att stå ut ibland... Är i v20, men mår lika dåligt fortfarande och har varit sjukskriven i stort sett hela graviditeten. Har varit inlagd i omgångar också... Kan det aldrig ta slut? ;)

Nåja, bara halva tiden kvar, men jag räknar med att må dåligt hela tiden ut...
 
Sv: Illa....jag mår illa...

Haha! Nä, jag tror på både dig och bambi! Men man inbillar sig att man inte ska klaga eftersom man så starkt önskar att bli gravid. Det lär man väl få äta upp :)
 
Sv: Illa....jag mår illa...

Antagligen! När jag först upptäckte att jag var gravid trodde jag att jag skulle ligga på ett litet rosa moln med guldkant och bli matad med chokladpraliner av min kära sambo hela graviditeten... Även fast jag kräktes varje morgon i fyra månader under min förra graviditet. PUCKO säger jag bara till mig själv!
 
Sv: Illa....jag mår illa...

Jag har konstigt nog inte kräkts en enda gång, peppar peppar. Men jag har mått illa konstant fram till v 11, inte lite illa utan kännt mig rejält magsjuk hela dagarna. Nu när jag är i v. 13 mår jag bara lite illa på morgonen, men det gjorde jag faktiskt innan jag blev gravid och det går över så fort jag fåt äta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 864
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 931
Senast: Bapelsin
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 760
Senast: Juli0a
·
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av @parellikusken och hennes kloka dagboksinlägg, för jag känner att det är så himla viktigt att dela med sig om vägen ut...
Svar
10
· Visningar
1 419

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Blöta BoT-stallpaddar?!
  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår

Omröstningar

Tillbaka
Upp