Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev igångsatt pga traumatisk första förlossning.
Upplevde förlossningen som bra. För mig var det bra att få starta lugnt och kontrollerat
Jag blir troligtvis igångsatt i helgen och vill gärna höra era erfarenheter av igångsättning, positiva som negativa.
Varför, hur och när blev du igångsatt?
Var livmodertappen mogen eller omogen?
Hur lång tid tog det?
Förstföderska eller omföderska?
Bomba med erfarenheter!
Jag blir troligtvis igångsatt i helgen och vill gärna höra era erfarenheter av igångsättning, positiva som negativa.
Varför, hur och när blev du igångsatt?
Var livmodertappen mogen eller omogen?
Hur lång tid tog det?
Förstföderska eller omföderska?
Bomba med erfarenheter!
Jag har bara läst om negativa erfarenheter som slutat i långdraget och extremt smärtsamt värkarbete utan resultat = alutsnitt för de flesta :/
(Läst i en snittgrupp på fb så aktuella historier)
Jag har bara läst om negativa erfarenheter som slutat i långdraget och extremt smärtsamt värkarbete utan resultat = alutsnitt för de flesta :/
Om du hade läst den här tråden innan du svarade så hade ditt påstående inte längre stämt
Jag har bara läst om negativa erfarenheter som slutat i långdraget och extremt smärtsamt värkarbete utan resultat = akutsnitt för de flesta :/
Okej, då kan du ju läsa till exempel den här tråden och få höra annat än skräckhistorier.
Jag tror vi är många på buke som har bra erfarenheter av igångsättning också! Hur många i snittgruppen på fejjan skriver om de bra erfarenheterna som inte slutar i snitt?
Så spännande att läsa om era igångsättningar! Jag tänker (hoppas) att jag har lite försprång i och med att det inte är första barnet. Mest orolig är jag nog för att det ska ta oändligt med tid innan det kommer igång ordentligt.