Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Simon äger ju detta! Varför han inte är en erkänd artist redan är för mig en gåta. Vad gör han där liksom, han spelar ju inte i samma division överhuvudtaget?Sökte men hittade inte. Visst borde dt väl finnas en Idoltråd i år också?
Nåväl. Jag undrar om ni tittar och vad ni tycker.
Jag har snöat in helt och totalt på Simon. Resten är duktiga, men han är ...wow.
Han verkar så lugn och tar inte detta så livsavgörande även om han satsar. Han verkar veta vem han ärJag tittar sällan men gillar Martin. Hoppas han vinner
Han verkar så lugn och tar inte detta så livsavgörande även om han satsar. Han verkar veta vem han är
Tjejen med vibratot - att hon är kvar gör mig förundrad. Jag gillar Bori även om han är väldigt ung och säkert kommer att vara alldeles strålande om några år. Axel är duktig och lille Frans kommer att bli farlig när han mognar lite.
Jag tror inte Martin går in i dimman som Jay gjordeÖverlag är det ett bra gäng men jag kollar sällan på Idol. Sist var när Jay Smith var med men jag hoppas verkligen att Martin håller längre än Jay för jag är stensäker på att det kommer släppas en skiva oavsett hur långt han går
Simon är fantastisk!! Han har verkligen hela paketet!Sökte men hittade inte. Visst borde dt väl finnas en Idoltråd i år också?
Nåväl. Jag undrar om ni tittar och vad ni tycker.
Jag har snöat in helt och totalt på Simon. Resten är duktiga, men han är ...wow.
Inte Ida. Hon har nåt. Osäker på hur jag ska definiera det.(Tove o Ida borde åka ut snart)