Matilda sjunger väl ändå inte nasalt?! :) Hon har mycket grejer för sig däremot.. Jag gillar Mollie bäst! Min man (som själv sjunger) är såld på Matilda.

Matilda är väl överlägsen rent sångmässigt, det är väl svårt att säga emot. Men inte min favorit ändå.
Jag älskar Josefine!

Matilda är väl överlägsen rent sångmässigt, det är väl svårt att säga emot. Men inte min favorit ändå.
Jag älskar Josefine!

Många bra med i år! Och jag är rörande överens med dig.

En liten "jag mötte Lassie"-historia är att jag bor på den ort där Rolf jobbar (som typ hovmästare), och vi hade en liten konversation på restaurangen där i somras. Täääänk om jag hade vetat att han skulle vara med i Idol då!

Många bra med i år! Och jag är rörande överens med dig.

En liten "jag mötte Lassie"-historia är att jag bor på den ort där Rolf jobbar (som typ hovmästare), och vi hade en liten konversation på restaurangen där i somras. Täääänk om jag hade vetat att han skulle vara med i Idol då!

:) Nice!

Mollie....wow !!!
Har varit väldigt förtjust i Matilda men idag blev jag lite less på hennes sjunga i näsan. Hon kändes lite same same....
Gillar Fanny också.

Ser på nätet att Rolf rök. Klart rättvist. Han är en entertainer men ingen Idol för 2014 tycker jag.

Härlig person, musikalisk och verkar mysig. Men lite udda i gänget. Med lite tur fick hans musikkarriär en knuff av den här tiden. Det förtjänar han.
Men som sagt, listidol...näe...

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 742
Senast: starcraft
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 818
Senast: Derivata
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 183
Senast: Acto
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 170

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka