T
Toktjejen
Idag är det en stor dag som är både jobbig och lessamt och hemskt. Min vän ska få avsluta sitt liv. Har aldrig varit med dom detta förut och jag vet inte om jag ska vara med eller om ja ska låta killen ta min häst. Kadaver ska komma ut.
Hur gjorde ni med eran häst / hästar ? Fick dom somna in eller tog ni bulten och va fick ni betala för detta kalas ? Jag ska få betala 4600:- vilket jag tycker
känns lite väl mkt.
Men jag vill bara hästens bästa och jag hoppas att jag har fattat rätt beslut och han slipper lida och ha ont och jag vill inte att han ska behöva gå på smärtis hela sitt liv. Tårarna bara rinner hela tiden och man har värsta klumpen i magen.
Min fina vän må du vila i frid och nu slipper du att ha ont !
Han går till ängarna efter 12 tiden någon gång och allt känns som en evighet!
Hur gjorde ni med eran häst / hästar ? Fick dom somna in eller tog ni bulten och va fick ni betala för detta kalas ? Jag ska få betala 4600:- vilket jag tycker
känns lite väl mkt.
Men jag vill bara hästens bästa och jag hoppas att jag har fattat rätt beslut och han slipper lida och ha ont och jag vill inte att han ska behöva gå på smärtis hela sitt liv. Tårarna bara rinner hela tiden och man har värsta klumpen i magen.
Min fina vän må du vila i frid och nu slipper du att ha ont !
Han går till ängarna efter 12 tiden någon gång och allt känns som en evighet!