I natt avled han!

Mysaan

Trådstartare
I dag avled vår älskade Rickard! Han blev 10 år gammal. Vilket är länge med tanke på att han hade en kotskada. Så nu i kväll har vi begravt vår älskade majsorm!

Kommer sakna honom otroligt mycket vår vackra Albino!

Sv: I natt avled han!

ush va tråkigt! vi hade med dödsfall för ett tag sedan. Han ska dock obduceras för att se vad som kan ha hänt :cry:

tröstkram till dig!

Tack! Det värmer. Jag vart jätteledsen och det hade jag inte räknat med. Kommer bli tomt utan honom.

ja visst blir det tomt, och de är ju individer de med, därför kan man ju inte ersätta dom på något sätt

Fast ormarna var liksom sambons grej från början. Och just Rickard har aldrig hanteras så länge jag varit med i om att han har/hade kotfel.

ormarna var sambons grej från början med.. men nu har jag (alldeles för) många ormar. Fantastiska djur! får hem en liten sådan här till på nästa mässa

mjlk.jpg

det är en mjölksnok (lampropeltis triangulum hondurensis) i färgen anery :love:

har väntat ett år på honom.. tror du jag längtar till den 28onde när jag får hämta honom :D

jag hör av mig sen om det blir bebisar :angel:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 974
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 546
Senast: mars
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
1 006
Senast: Ketrawzc
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 223
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar