Hyra golvslip?

Fibusen

Trådstartare
Vad kan det kosta? Antar att det bör finnas i färg/golv butiker? Tar dom enda in i hörnen,eller lär man ha någon extra maskin till det?

Vi har ett rum där vi ska få bort en hel del lack,sen ett annat där golvet är målat med golvfärg,kan man slipa bort tex färgen,eller ska man ta bort den på annat sätt?

Sv: Hyra golvslip?

Golvfirmor brukar kunna hyra ut. Vanligtvis brukar man nog använda två maskiner i olika storlek för att komma åt överallt.
Normalt slipar man nog ner färg och lack.

Jag skulle om jag var du även höra vad det kostar att få det slipat av fackmän. Med ROT-avdrag och allt kan det nästan löna sig.
Nackdelen är väl att man kan få vänta lite...

/Zewz - som väntar på just golvsliparkillar... :rofl:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 199
Senast: lizzie
·
Hemmet Bonusdottern ska få göra om sitt rum..Dock är det budgetrenovering som gäller. Idag är det vävtapet i en solgul nyans som hon inte...
Svar
4
· Visningar
559
Senast: Trasten
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 748
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 217
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar