Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur går det för er @voltis ?
Inte mkt hus på annons just nu, blir väl så efter alla helger.
Så kikar vidare, både på jobb och hus
Finns ett hus som just kommit upp som jag gillar skarpt, i Söndrum. Kommer dock troligen bli för dyrt för oss..
Men så är det ett hus i Furet som snart kommer läggas upp, bara sett fåtal bilder o inget pris, men det kändes bra det med!
Så jag är optimistisk! Har ju som sagt ingen brådska, innan skolstart är ju ett måste, men vi dööör inte av ett par månader till där vi bor nu
Inte mkt hus på annons just nu, blir väl så efter alla helger.
Så kikar vidare, både på jobb och hus
Finns ett hus som just kommit upp som jag gillar skarpt, i Söndrum. Kommer dock troligen bli för dyrt för oss..
Men så är det ett hus i Furet som snart kommer läggas upp, bara sett fåtal bilder o inget pris, men det kändes bra det med!
Så jag är optimistisk! Har ju som sagt ingen brådska, innan skolstart är ju ett måste, men vi dööör inte av ett par månader till där vi bor nu
Hittar ni inget så kan ni få bo i min källare ett tag
Hur har det gått för dina föräldrar då? Har de hittat nåt?
PS Hylte tror jag inte är någon hit... Jag skulle aldrig välja det, oavsett var i livet jag befinner mig.
Nej svärmor har också dissat hylte så det verkar det inte bli hehe.
De kollar vidare, eller iaf pappa han är lika besatt av hemnet som jag (och blocket bostad, där kan husen komma upp några dagar tidigare! Tips!).
De har knappt några krav på standard alls, ett litet hus gärna stuga (Åretrunt) i bra skick. Sen om det är omodernt eller slitet inuti bryr de sig inte om.
Det lutar åt samhällen längs Nissastigen eller upp emot Falkenberg/varberg.
Eftersom ingen av oss har ngn panik så får det ju ta sin tid, att hitta rätt!
Läget är ngt förändrat och vi har lagt flytten lite på is. Men kollar ändå hemnet varje dag hehe!Hur går det för er?
Vi har nu flyttat 25 mil och det känns helt fantastiskt det kändes nästan som ett övermäktigt projekt innan men nu är vi på andra sidan och det gick över förväntan!
Hoppas det går bra för er, och att ni är på g!